باید با صبوری بیشتر دنبال برد باشیم

جلالی: 80 درصد قرارداد بازیکنان به آنها پرداخت شده

سرمربی تیم پیکان گفت: در تعطیلات تمرینات خوبی برگزار کردیم و شرایط خوبی داریم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مجید جلالی پیش از بازی پیکان و سیاه‌جامگان گفت: سال نو را به همه خبرنگاران و هموطنان تبریک می‌گویم. ما در این تعطیلات خوب تمرین کردیم تا در سال جدید با شرایط و ایده‌های بهتر بتوانیم کار را ادامه بدهیم. تیم ما در حال حاضر شرایطش خیلی بهتر شده است و همه بازیکنان با توانایی بالا تمرین می‌کنند.

وی افزود: نفراتی که در شرایط ایده آل به سر نمی‌بردند در تعطیلات خودشان را به بقیه رساندند، ما در سال گذشته در برخی بازی‌ها واقعاً آزار دیدیم و به نتایجی دست پیدا کردیم که مستحق آن نبودیم اما الان با تیم کاملا آماده به دنبال یک نتیجه ایده آل در بازی فردا خواهیم بود.

جلالی در خصوص سال 95 برای تیم پیکان یادآور شد: ما به عنوان یک تیمی که از لیگ یک به لیگ برتر آمد و نگرانی‌هایی در مورد آن وجود داشت عملکرد خوبی داشتیم و مسیری را طی کردیم که ما را به مقام‌های به مراتب بهتر امیدوار کرد و حتی برای این عناوین نیز هنوز ناامید نیستیم. در حقیقت هدف اصلی ما در این فصل کسب ثبات  و نتیجه گیری بود که خدا را شکر به آن رسیدیم و از این بابت کاملا موفق بودیم.

سرمربی پیکان در مورد اینکه آیا برای فصل آینده در این تیم باقی خواهد ماند یا خیر، گفت: در این مورد 50 درصد باشگاه تصمیم گیرنده و 50 درصد هم من تصمیم می‌گیرم. باشگاه از من خواسته برنامه‌ای برای فصل بعد آماده کنم اگرچه پیشنهاد آنها در کل رسمی نبوده است اما صحبت‌هایی انجام شده است. امیدوارم شرایط برای همکاری من با باشگاه پیکان فراهم باشد چرا که اعتقاد دارم با توجه به حضور چند ساله‌ام در باشگاه‌های مختلف فضا و تفکر در تیم پیکان برای ساختن آینده‌ای بهتر بسیار مناسب است.

وی همچنین با اشاره به اوضاع مالی خوب باشگاه پیکان افزود: قرارداد بازیکنان ما با باشگاه متوسط بوده و این جای خوشحالی دارد که باشگاه بند بند قراردادش با بازیکنان را طبق تاریخ توافق انجام شده عمل کرده و فکر کنم تا به حال 80 درصد قرارداد بازیکنان به آنها پرداخت شده است.

جلالی در پایان درباره شناختش از تیم ماشین سازی عنوان کرد: در دور برگشت بازی‌ها با تیم‌های پایین جدولی بازی کرده‌ایم و با وجود اینکه اینکه مقابل آنها تیم برتری بودیم اما دست خالی زمین را ترک کردیم و دلیل آن این بوده که برای پیروز شدن خیلی عجول بودیم از این رو می‌خواهیم در بازی‌های باقیمانده با صبوری بیشتر دنبال برد باشیم. ضمن اینکه ما برای بازی فردا فقط مرتضی آقاخان را در اختیار نخواهیم داشت و این بازیکن دو هفته دیگر تمرینات خود را شروع خواهد کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید