تغییر سرنوشت دربی با فیلم 14 دقیقه ای / رأی کمیته استیناف 48 ساعت آینده اعلام می شود

شهرآورد مازندرانی تیم های خونه به خونه بابل و نساجی قائمشهر 23 اسفند ماه پارسال با حضور بیش از پنج هزار تماشاگر در ورزشگاه 7 تیر بابل برگزار شد ولی با تساوی 1 بر 1 و غلیان بیش از حد احساسات تماشاگران به نیمه دوم نرسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، درگیری میان هواداران 2 تیم که با دخالت ماموران انتظامی قابل کنترل نبود و 57 مصدوم بر جای گذاشت ، سرانجام با دخالت نیروی ضد شورش جمع و جور شد ، اگر چه هر 2 تیم با توجه به وضعیت ایجاد شده عطای ادامه بازی در نیمه دوم را به لقایش بخشیدند و ورزشگاه 7 تیر را ترک کردند.
تیم خونه به خونه مازندران پس از این ماجرا با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برنده مسابقه اعلام و 44 امتیازی شد و به رده ششم جدول رده بندی رقابت های لیگ دسته یک صعود کرد.
عبدالحمید رمضانی گفت : امروز ساعت 16 با حضور در فدراسیون فوتبال این فیلم از دربی مازندران را به کمیته استیناف ارائه خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه برای این فیلم زحمات زیادی کشیده شده است ، افزود : این کلیپ 14 دقیقه ای حاصل بررسی و سر هم کردن 200 فیلم از دوربین هایی است که توسط هوادارن و عکاسان در روز مسابقه ضبط شده بود.
مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران گفت : در حقیقت تاکنون از هیچ تلاشی دریغ نکرده ایم ، بنا بر این امیدوارم که کمیته استیناف با رای نهایی ، حقی را از کسی ضایع نکند.
به گفته رمضانی ، رای کمینه استیناف 48 ساعت آینده اعلام می شود.
وی ابراز امیدواری کرد که با بررسی این فیلم 14 دقیقه ای ، نتیجه ساعت ها تلاش و دوندگی دست اندرکاران و هواداران تیم نساجی به ثمر بنشیند.
نساجی قائمشهر از قدیمی ترین تیم های فوتبال مازندران است که هوادارانش همواره در آرزوی رسیدن آن به لیگ برتر بوده اند.
این تیم در سال های اخیر مشکلات مدیریتی زیادی را تجربه کرد و از اواخر سال پیش پس از کش و قوس های فراوان به ثبات مدیریتی رسید.
تیم خونه به خونه بابل هم که از تیم های جدید فوتبالی مازندران است ، در 2 سال اخیر به عنوان مدعی در لیگ دسته یک خودنمایی کرد و سودای رسیدن به لیگ برتر را دارد .
این تیم با به کارگیری بازیکنان ستاره ، تلاش هایش را برای برآورده کردن آرزوی مازندرانی ها در داشتن نماینده ای در لیگ برتر متمرکز کرده است ، اگر چه تا پیش از بازی دربی اواخر اسفند سال گذشته رقابت تنگاتنگی با تیم هم استانی خود یعنی نساجی قائمشهر داشت .
مازندران با این که دهها بازیکن در تیم های لیگ برتری کشور دارد ، ولی در 2 دهه اخیر از داشتن یک تیم در این سطح بی نصیب بوده است .
 

دیدگاه تان را بنویسید