بوفون: قدرت شکست اسپانیا را داریم

اعتقاد دروازه بان تیم ملی ایتالیا بر این است که تیم آنها می تواند اسپانیا را در مرحله مقدماتی جام جهانی شکست دهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، جانلوییجی بوفون بامداد امروز (شنبه) در دیدار ایتالیا و آلبانی هزارمین بازی دوران حرفه‌ای اش را تجربه کرد. دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا پس از پیروزی دو بر صفر تیمش گفت: از قدرت حریف آگاه بودیم و این پیروزی آسان به دست نیامد. خوشبختانه حریف نتوانست از موقعیت‌هایش بهره ببرد و دروازه‌مان را بسته نگه داشتیم.

این دیدار به خاطر پرتاب مواد محترقه از طرف هواداران تیم آلبانی برای دقایقی متوقف شد. دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا در این باره اظهار کرد: شرم آور بود. بیشتر دقایق بازی شاهد یک بازی جوانمردانه بودیم اما گاهی بعضی از افراد نمی خواهند چنین چیزی در جریان باشد و به دنبال روشی هستند تا جلب توجه کنند.

ایتالیا در یکی از بازی های این مرحله به مصاف اسپانیا خواهد رفت. بوفون درباره این دیدار مهم نیز گفت: شانس اسپانیا بیشتر است، با این حال لاروخا شکست ناپذیر نیست. هیچ تیمی این چنین نیست. بارها برابر هم قرار گرفتیم و از هم شناخت داریم. اگر باور داشته باشیم می‌توانیم مانند دیدار رفت در تورین بازی را به تساوی بکشانیم یا مانند رقابت‌های یورو دوباره آن‌ها را شکست دهیم. در چنین بازی‌هایی، لحظات تعیین کننده خواهند بود و می توانند به نفع یا ضرر هر تیمی تمام شوند اما از همه مهمتر باور داشتن به پیروزی است.

 

دیدگاه تان را بنویسید