سلطانی فر: امیدوارم موفقیت‌های ورزش در سال ۹۶ ادامه یابد

وزیر ورزش و جوانان گفت: سیاست ما انتقال میزبانی‌ها به شهرهای مختلف و استان‌هاست تا ورزش بیشتر رشد کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مسعود سلطانی‌فر پس از پایان مسابقات جام جهانی کشتی در آبادان گفت: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم مسابقات باکیفیتی را هم از نظر فنی و هم از لحاظ اجرایی شاهد بودیم که موجب عزت و اعتبار ایران شد.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم که در شرایط پس از برجام، میزبانی مسابقات بین‌المللی را برعهده بگیریم و از این طریق شرایط ارتقای ورزش ایران را فراهم کنیم و تحرک و نشاط را به وجود بیاوریم. تلاش می‌کنیم این میزبانی‌ها را به سمت استان‌ها ببریم همانگونه که در کرمانشاه مسابقات کشتی آزاد برگزار شد و اکنون هم در آبادانِ قهرمان رقابت‌های فرنگی برگزار شد.

سلطانی‌فر اظهار داشت: خوزستان یکی از کانون‌های مهم ورزش ایران است و امیدوارم با شور و شعفی که شاهد آن بودیم، انگیزه‌ها قوی‌تر و بیشتر شود تا ورزش این استان به دوران اوج و شکوفایی مجدد برسد.

وزیر ورزش تصریح کرد: خدا را شکر می‌کنم که سال 95 سال خوبی برای ورزش ایران بود و کارنامه خوبی داشتیم. از المپیک و پارالمپیک گرفته تا مسابقات جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی و البته موفقیت تیم ملی فوتبال ایران در دور رفت مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018. امیدوارم با تلاش و کوشش در سال 96 نیز این موفقیت‌ها را داشته باشیم و آنها را گسترش دهیم.

وی بار دیگر به میزبانی آبادان در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی اشاره کرد و گفت: میزبانی خیلی خوبی را شاهد بودیم و باید از مدیرعامل منطقه آزاد، استاندار خوزستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان تشکر کنم. سیاست ما انتقال میزبانی‌ها به شهرهای مختلف و استان‌هاست تا ورزش بیشتر رشد کند.

سلطانی‌فر در پاسخ به سؤالی درباره وضعیت هیئت مدیره استقلال و استعفای جهانیان عنوان کرد: امروز برای مسابقات کشتی اینجا هستم و درباره کشتی صحبت می‌کنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید