حرف های خسروی‌وفا درباره بازی‌های پاراآسیایی2018

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در نشست مسئولین، نایب رئیسان و دبیران انجمن‌های ورزشی بر هدف‌گذاری انجمن‌ها برای ارتفا جایگاه ایران در بازی‌های پاراآسیایی و پارالمپیک آینده تاکید کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمود خسروی‌وفا، رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین گفت: از زحمات مسئولین انجمن‌های ورزشی، نایب رئیسان و دبیران که در طول سال بدون هیچ چشمداشت و کاملا داوطلبانه برای ورزش جانبازان  و معلولین تلاش می‌کنند، قدردانی می‌کنم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به استقلال کمیته ملی پارالمپیک از کمیته ملی المپیک، سال آینده شاهد تحولات خوبی خواهیم بود و امیدواریم با این اتفاق جهش بزرگی در ورزش جانبازان و معلولین رخ دهد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین افزود: همانطورکه اعلام شد هدف ما در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا در سال 2018، قرار گرفتن در جایگاه سوم است و برای پارالمپیک 2020 نیز به دنبال قرار گرفتن در جمع 10 کشور اول هستیم، به همین منظور باید انجمن‌ها در راستای این هدف برنامه‌ریزی کرده و اولویت‌های خود را مشخص کنند.

وی در پایان تاکید کرد: برای پارالمپیک 2020 بیشتر از کمیت، بر کیفیت تمرکز داریم و امیدواریم بتوانیم به نشان‌های خوش‌رنگ تر و همین طور جایگاه بالاتری به نسبت پارالمپیک ریو دست یابیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید