زهرا نعمتی در اجلاس کنوانسیون حقوق افراد دارای معلولیت سازمان ملل متحد حاضر می شود

جلسه دفاع ایران از گزارش مقدماتی خود به کنوانسیون حقوق افراد دارای معلولیت سازمان ملل متحد، اوایل فروردین سال ۹۶ در ژنو برگزار می‌شود و زهرا نعمتی به عنوان بانوی برتر ورزشکار پارالمپیک در این جلسه حضور خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، زهرا نعمتی که برای سومین سال پیاپی به این اجلاس دو روزه دعوت می شود، در این خصوص گفت: این اجلاس هر سال در ژنو برگزار می‌شود. من سال گذشته نیز به این نشست دعوت شدم که به دلیل مسابقات المپیک و پارالمپیک نتوانستم شرکت کنم، اما امسال قرار است به عنوان ورزشکار پارالمپین ایران در این اجلاس حضور داشته باشم.

وی افزود: شرکت در این جلسات برای من باعث افتخار بزرگی است و امیدوارم بتوانم نماینده خوبی برای کشورم باشم.

کماندار طلایی پارالمپیک ایران به نخستین حضورش در کنوانسیون حقوق افراد دارای معلولیت اشاره کرد و اظهار داشت: سال 2014 برای نخستین بار در اجلاس کنوانسیون حقوق افراد دارای معلولیت شرکت کردم که بسیار عالی بود و موفقیت‌های بی‌نظیری به‌دست آوردیم.

نعمتی افزود: در سازمان ملل چندین بار به عنوان یک الگو برای افراد دارای معلولیت به دنیا معرفی شدم که برای من به عنوان یک بانوی ایرانی باعث افتخار بود.مطمئن هستم امسال نیز افتخارات خیلی خوبی رقم خواهد خورد و پیام های بسیارموثر و ویژه‌ای  برای مردم جهان به ویژه افراد دارای معلولیت خواهیم داشت. مهم‌ترین پیامی که من خواهم داشت این است که بهترین راه شکست معلولیت، ورزش است.

نعمتی خاطر نشان کرد: در این سفر همچنین گزارش کاملی از ورزش پارالمپیک کشورمان به سازمان ملل ارائه خواهم داد. قطعا پیشرفت ورزش پارالمپیک در چند سال گذشته باعث افتخار خواهد بود و برای حاضران در کنوانسیون هم چشمگیر خواهد بود.

بانوی طلایی و پرافتخار کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: زنان ایرانی واقعا توانایی بالایی دارند و می‌توانند در دنیا بی‌نظیر باشند، فقط باید به توانمندی آنها باور داشت. آنها باید بتوانند الگویی برای تمام زنان دنیا باشند، چراکه پشتکار زنان ایرانی بی نظیر است فقط باید باور کنیم از سایران چیزی کم نداریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید