حرف های جالب برانکو درباره جذب اوکراینی ها

یکی از معدود نکات منفی پرسپولیس این فصل، دو بازیکن اوکراینی قرمزها بودند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،  پلی یانسکی و پریموف در شرایطی قرمز پوش شدند که شایعات زیادی درباره نحوه توافق آنها با پرسپولیس هم وجود داشت.

برانکو هم اگر چه در ماه های ابتدایی حضور این دو بازیکن در تیمش از آنها دفاع می کرد اما هر چه زمان جلو رفت، پروفسور هم دیگر به مانند گذشته پشت سر این دو بازیکن قرار نگرفت و نهایتا کار به جایی رسید که اوکراینی های پرسپولیس از این تیم رفتند.

حالا برانکو در بخشی از گفتگویش درباره دلیل جذب این دو بازیکن و ناکامی آنها در پرسپولیس توضیح داده. سرمربی موفق قرمزها گفته: به دلیل اینکه بازیکن نداشتیم مجبور بودیم این نفرات را جذب کنیم. این دو بازیکن اوکراینی در فوتبال اروپا سابقه خوبی داشتند و از باشگاهی آمدند که درگیر مشکلات مالی شده بود. یعنی زمانی که به جمع ما اضافه شدند دو ماه بود تمرین نکرده بودند. دقیقا همین موضوع باعث ایجاد مشکلات شد. من هم خط دفاع تیمم را با سید جلال حسینی، محمد انصاری، ماهینی و همین طور ربیع‌خواه آماده کرده بودم. بعد از این اتفاق تیم روند بازی‌های خوبی را از خود نشان داد و در ادامه هم به پیروزی رسید. طبیعتا بازیکنان اوکراینی شانس کمی برای بازی کردن در اختیار داشتند. تیمی که برنده می‌شود را نباید تغییر داد. در نهایت تصمیم من بر این شد که اگر آن‌ها از بازیکنان ایرانی بهتر نیستند نباید بازی کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید