مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر

حسن گلپرور قهرمان دسته ۵۶ کیلوگرم شد

نماینده تیم منتخب خوزستان با برتری در هر دو حرکت یک ضرب و دوضرب، عنوان قهرمانی دسته ۵۶ کیلوگرم دومین دوره مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر را به دست آورد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رقابت‌های دسته 56 کیلوگرم دومین دوره  تورنمنت بین اللملی جام فجر با حضور دو نماینده از تیم منتخب خوزستان (حسن گلپرور و محسن نکیسایی)، قدیر آیدوغلو از ترکیه و روسلان رضازاده از آذربایجان برگزار شد و در پایان حسن گلپرور با رکورد مجموع 241 کیلوگرم، هر 3 نشان طلا را از آن خود کرد.

در یک ضرب، روسلان رضازاده از جمهوری آذربایجان روی سکوی نایب قهرمانی ایستاد اما در دوضرب محسن نکیسایی از تیم منتخب خوزستان، بالاتر از این رقیب، جایگاه دوم را از آن خود کرد و با 2 کیلوگرم برتری در مجموع، مدال نقره مجموع را نیز به گردن آویخت. به این ترتیب هر دو نماینده خوزستان عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی دسته 56 کیلوگرم را به دست آوردند و نماینده آذربایجان روی سکوی سوم ایستاد.

نفرات برتر حرکت یک ضرب:
1. حسن گلپرور (خوزستان): 111 کیلوگرم
2. روسلان رضازاده (آذربایجان): 98 کیلوگرم
3. محسن نکیسایی (خوزستان): 966 کیلوگرم

نفرات برتر حرکت دوضرب:
1. حسن گل پرور (خوزستان): 130 کیلوگرم
2. محسن نکیسایی (خوزستان): 122 کیلوگرم
3. قدیر آیدوغلو (ترکیه): 1199 کیلوگرم

رده بندی مجموع دسته 56 کیلوگرم:
1- حسن گل پرور (خوزستان): یک ضرب 111، دوضرب 130، مجموع 241 کیلوگرم
2- محسن نکیسایی (خوزستان): یک ضرب 96، دوضرب 122، مجموع 218 کیلوگرم
3- روسلان رضازاده (آذربایجان): یک ضرب 98، دوضرب 118، مجموع 2166 کیلوگرم

مراسم اهدای مدال رقابت‌های دسته 56 کیلوگرم با حضور آنتونیو اورسو، رئیس ایتالیایی کنفدراسیون وزنه برداری اروپا، علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان، حسن آکوش دبیر کنفدراسیون وزنه برداری اروپا، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به انجام رسید.

 

دیدگاه تان را بنویسید