حسینی: برای بازگشت رضاییان پادرمیانی می‌کنم

کاپیتان پرسپولیس می‌گوید از فردا برای دیدار سنگین مقابل استقلال خوزستان آماده می‌شوند تا نتیجه خوبی در آن دیدار بگیرند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سید جلال حسینی پس از پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل نفت اظهار کرد: نفت همیشه تیم سخت‌کوشی مخصوصا در زمین تختی بوده است. ما در این بازی ۵ بازیکن‌مان را نداشتیم ولی خوب عمل کردیم ولی یک نتیجه خوب گرفتیم که در ادامه راه ما را کمک می‌کند. از هواداران‌مان تشکر می‌کنم که حمایت زیادی از ما کرده‌اند.

کاپیتان پرسپولیس در ادامه درباره اختلاف ۸ امتیازی با تیم دوم جدول یعنی تراکتورسازی گفت: خودتان می‌دانید که تیم‌های تراکتورسازی و استقلال بازی‌های خوبی انجام می‌دهند و نتیجه هم می‌گیرند و دوست دارند به تیم ما نزدیک شوند. ما از فردا برای بازی سنگین مقابل استقلال خوزستان آماده می‌شویم تا نتیجه خوبی در آن دیدار هم بگیریم.

او درادامه درباره وضعیت رامین رضاییان در باشگاه پرسپولیس گفت: ما بازیکنان در این مسئله پادرمیانی می‌کنیم تا رامین رضاییان دوباره به تیم برگردد. من خودم به عنوان اولین نفر  این کار را انجام می‌دهم تا این مشکل حل شود.

کاپیتان پرسپولیس همچنین درباره وضعیتش در تیم ملی گفت: خبر ندارم که به تیم ملی دعوت شده‌ام یا نه.

حسینی درباره دریافت مطالباتش از باشگاه نفت هم اظهار کرد: نفت خیلی راحت بازیکن می‌گیرد و اگر پول آن‌ها را ندهد در کنار بازیکنان سال قبل می‌شود دو تیم که از مسئولان باشگاه طلب دارند. کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال جلوی آن‌ها را نمی‌گیرند و آن‌ها را به راحتی تیم‌داری می‌کنند. کمیته انضباطی به نفع ما رای داده اما دست‌مان به جایی بند نیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید