نریمان‌جهان: پرسپولیس صددرصد قهرمان لیگ می‌شود

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ما با شرایطی که دارد قطعا قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سامان نریمان جهان پس از برتری 2 بر صفر پرسپولیس مقابل نفت تهران گفت: خداراشکر بازی خوبی را انجام دادیم و توپ و میدان 90 دقیقه در اختیار ما بود  و حاکم بازی بودیم. خوشحالم 3 امتیاز را گرفتیم و هواداران را خوشحال کردیم. این برد را به هواداران پرسپولیس تقدیم می‌کنم. 

وی افزود: از عملکرد خودم در بازی امروز راضی هستم، روز به روز تلاشم را بیشتر خواهم کرد تا بتوانم بیشتر در ترکیب قرار بگیرم. تلاش خواهم کرد بهترین بازی‌ها را ارائه بدهم و کادرفنی نیز از من راضی باشد. 

هافبک پرسپولیس تصریح کرد: با شرایطی که تیم ما دارد انشاءالله صددرصد قهرمان می‌شویم. هم‌اکنون 8 امتیاز با تیم دوم جدول اختلاف داریم و در هر بازی به میدان می‌رویم تا رقبا را شکست دهیم ضمن اینکه باید بگویم دچار غرور نیز نخواهیم شد. 

نریمان جهان در خصوص برگزاری دیدار در ورزشگاه تختی گفت: اگر امکانش باشد بازی‌هایی که قرار است در تهران برگزار شود در ورزشگاه آزادی انجام شد، شرایط بهتری ایجاد خواهد شد. به نظرم کیفیت زمین ورزشگاه تختی خیلی مطلوب نبود ضمن اینکه مسیر نیز دور بود و حتی تیم‌ها برای حضور در این ورزشگاه دچار مشکل شدند.

 

دیدگاه تان را بنویسید