هتلداری رونالدو با سودی در حد لالیگا!

ستاره تیم فوتبال رئال مادرید از شغل جدید خودش به اندازه درآمد نجومی از فوتبال پول به دست می‌آورد.

لینک کوتاه کپی شد

 به گزارش جی پلاس، دنیای تجارت و اقتصاد به حدی فربینده است که عاشق‌ترین انسان‌ها در سایر حوزه‌ها را هم به فکر کردن درباره خود وا می‌دارد.

 تفاوتی ندارد شما یک فوتبالیست بزرگ باشید با نقاشی برجسته. به هرحال تحت هر شرایطی فریفته دنیای خاص تجارت و اقتصاد می‌شوید.

نمونه اخیر این جمله، کریس رونالدو، ستاره پرتغالی دنیای فوتبا‌ل است؛ کسی که با وجود به دست آوردن افتخارات بزرگ و تبدیل شدن به نمونه‌ای خاص، هنوز از حضور در دنیای تجارت ذوق‌زده می‌شود.

این اعجوبه چندی قبل دومین شعبه هتل زنجیره‌ای خود را این بار در زادگاهش، پرتغال افتتاح کرد و در حین مراسم افتتاحیه باشکوه ادعا کرد زندگی ابعادی دیگری غیر از فوتبال دارد.

براین اساس و با توجه به فعالیت‌های اخیر تجاری، رونالدو انگار پس از فوتبال تجارت رابه عنوان دومین زمینه علاقه خود انتخاب کرده.

اما دومین هتل او چه جنبه‌های تجاری دارد و از چه مشخصه‌هایی  بهره می‌برد؟

موقعیت جغرافیایی

این هتل با نام «پستانا سی‌آر سون»در لیسبون،پایتخت پرتغالافتتاح شد.

 دلیل انتخاب نام «پستانا» قرارداد همکاری شرکت فعال در امور هتل‌سازی و رستوران‌داری به همین نام با رونالدوست. «سی‌آرسون» هم نام تجاری این بازیکن و کنایه از اولین حرف نام، نام خانوادگی و شماره پیراهنش در رئال است. این هتل 82 اتاق دارد.

 قیمت اقامت

حداقل قیمت اقامت در پستانا، شبی 200 یوروست و اگر قصد داشته باشید در سوئیت اشرافی آن حضور یابید، باید شبی هزار و 250 یورو بپردازید تا از امکانات کلی منطقه شامل تلویزیون  اچی دی 48 اینچی، پلی‌استیشن 4 و  وای‌فای فوق سریع استفاده کنید. این امکانات به نوعی دیگر درتمامی اتاق‌های هتل مشترک است.

 ورودیه جذاب

به محض انجام تشریفات اولیه، شما با اسکرین بزرگی مواجه می‌شوید که در چند دقیقه داستان زندگی حرفه‌ای رونالدو از تولد تا شهرت و چگونگی شروع همکاری با پستانا را به تصویر می‌کشد.

 ورودی اتاق‌ها با 7 فرش قرمز و جای پای مشاهیر فرش شده و جای پای واقعی رونالدو در تمام ورودی‌های اتاق‌ها دیده می‌شود.

 رستوران‌ خاص

 هتل دوم رونالدو یک رستوران مجهز به تلویزیون بزرگ اچ‌دی نمایش‌دهنده اتفاقات ورزشی دارد. در این رستوران با وای‌فای بسیار قوی به دنیا متصل هستید و از سوی دیگر یک دی‌جی، مدام لذت شما از موسیقی را افزایش می‌دهد.

راه‌های دسترسی

فاصله پستانا با منطقه «پارکا دروساریو» 4 دقیقه پیاده‌روی و با منطقه چیادو، 6 دقیقه قدم زدن معمولی است. اگر می‌خواهید از این هتل به قصد خرید خارج شوید با پای پیاده تنها 13 دقیقه با «آولینا لیبرداده» که منطقه‌ای با انبوهی از مراکز خرید است، فاصله دارید.پس از 10 دقیقه پیاده‌روی به قلعه و کلیسای ژرژ می‌رسید. فرودگاه «پورتلا» 9 کیلومتر از هتل رونالدو فاصله دارد و با 2 خط مترو شما به راحتی بین این 2 مکان تردد می‌کنید.

امکانات رفاهی

 زمین گلف، موزه، استخری برای لذت بردن از ورزش‌های آبی و البته دسترسی آسان به ساحل از جمله امکانات دیگر این هتل خاص محسوب می‌شود که شما در صورت یک بار حضور در هتل و اخذ کارت مخصوص مشتری، لازم نیست هزینه‌ خاصی برای استفاده از چنین امکاناتی متحمل شوید.

برنامه‌های آینده

کریس رونالدو به عنوان تنها سرمایه‌گذار حقیقی هتل فاخر لیسبون بلندپروازی‌های زیادی در زمینه هتلداری دارد. او که در جریان افتتاح «پستانا سی‌آرسون» هتلداری را رویای کودکی خود نامید، قصد دارد با سرمایه‌گذاری پستانا 2 شعبه دیگر هم را در مادرید( محل فعلی زندگی‌اش) و نیویورک افتتاح کند تا با داشتن 4 شعبه از یک هتل رسما به جمع بزرگان عرصه هتلداری بپیوندد.

 میزان هزینه‌ها

 از آنجایی که رونالدو برای ساخت این هتل اسپانسری به بزرگی یکی از معروف‌ترین برندهای داخلی کشور پرتغال داشته، هزینه چندانی متحمل نشده و از طرفی اسنادی درباره میزان سرمایه‌گذاری «پستانا» هم به بیرون درز نکرده اما گزارش‌های غیر رسمی از هزینه 167 میلیون یورویی برای ساخت این بنای باشکوه حکایت دارد؛ رقمی که البته مورد تایید قرار نگرفته است. این هتل آنقدر به کارایی خود ایمان دارد که شعاری تبلیغاتی به این مضمون را برگزیده: «اگر در لیسبون جایی بهتر از پستانا یافتید، نه تنها هزینه مدت اقامت شما درهتل ما مجانی محاسبه می‌شود، بلکه 5 درصد هزینه‌تان در محل اقامت جدید هم به پای پستانا خواهد بود!»

 

دیدگاه تان را بنویسید