سلیمانی در اردوی تیم ملی وزنه برداری مصدوم شد

ملی‌پوش دسته 105 کیلوگرم ایران به دلیل آسیب دیدگی مدتی از وزنه‌برداری دور خواهد بود و یک وزنه‌بردار دیگر هم از اردوی تیم ملی کنار گذاشته شد.

لینک کوتاه کپی شد

به‌ گزارش ‌جی پلاس، علیرضا سلیمانی، ملی‌پوش دسته 105 کیلوگرم ایران در حین تمرین دچار آسیب‌دیدگی‌ شد و احتمالا 40 روز از وزنه‌برداری دور خواهد بود.

وزنه در حین تمرین بر روی پای سلیمانی افتاد و انگشت شصت او دچار شکستگی شد. او امروز (یک‌شنبه) تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.

وحید ربیعی، مربی تیم‌ ‌ملی وزنه‌برداری در این مورد گفت‌: سلیمانی از نفرات خوب ما بود. اکنون پزشک اعلام کرده 30 – 40 روز باید از تمرینات به دور باشد و پس از عمل جراحی که انجام می‌دهد مشخص خواهد شد که به طور قطع چه مدت از وزنه‌برداری دور است. امیدواریم که  زودتر بتواند به تمرینات برگردد. 

او از خط خوردن یک وزنه‌بردار خبر داد و گفت‌: علی میری از تیم‌ ‌ملی جدا شده و در حال‌ حاضر حسین بیرانوند به جمع ملی‌پوشان ‌اضافه شده است.

ربیعی در مورد زمان اعلام ترکیب تیم‌ ‌ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا نیز، گفت‌: در روزهای پایانی سال ترکیب تیم‌ ‌ملی مشخص می‌شود. اردوی تیم‌ ‌ملی هم 29 اسفندماه به پایان می‌رسد و ملی‌پوشان تمرینات خود را مجددا از پنجم فروردین ماه در اردوی تیم‌ ‌ملی ادامه‌ می‌دهند.

 

دیدگاه تان را بنویسید