زرینچه: استقلال دست به کار بزرگی نزده!/ با این همه ریخت و پاش نتایجی که می خواستیم را نگرفتیم

پیشکسوت استقلال گفت: من اعتقاد دارم استقلال امسال دست به کار بزرگی نزده و فقط یک بار پرسپولیس را برده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بازی روز گذشته استقلال و انتقاد از تاکتیک حریف باعث شد تا دوباره برخی از کارشناسان و پیشکسوتان از از دست دادن 2 امتیاز با ارزش خانگی انتقاد کنند.

استقلال تصور می کرد بازی راحتی است

جواد زرینچه، کاپیتان سابق استقلال که سابقه نشستن روی نیمکت این تیم را هم دارد، درباره بازی روز گذشته استقلال و سیاه جامگان گفت:همواره بازی تیم های بالای جدولی و پایین جدولی سخت است و بیشتر جنبه روانی دارد. این اتفاق هم در بازی دیروز اتفاق رخ داد و احساس اینکه استقلال بازی راحتی وجود دارد، وجود داشت و شرایط برعکس شد.

فرصت خوبی از دست رفت

وی همچنین افزود: استقلال می توانست یک گام دیگر بردارد و منتظر هفته های بعدی باشد. البته خوب است که تراکتورسازی مساوی کرده و باید دید که امروز پرسپولیس چه نتیجه ای می گیرد اما به نظرم استقلال یک فرصت خیلی خوب را از دست داد.

غرور سراغ استقلال آمد

زرینچه درباره اینکه گفته می شود استقلال مغرور شده بودند، عنوان کرد: این مسائل متاسفانه در فوتبال ما هست. این غرور سراغ همه آدم ها می آید و دیروز هم به سراغ استقلال آمده بود.

انتقادات نبود، استقلال شکل نمی گرفت

پیشکسوت استقلال در واکنش به اینکه کادرفنی استقلال و منصوریان اعلام کرده اند برخی پیشکسوتان منتظرند استقلال نتیجه نگیرد تا انتقاد کنند، تصریح کرد: اصلا اینطور نیست. اگر این انتقادات نبود، این استقلال شکل نمی گرفت. قرار باشد هر اتفاقی می افتد، هیچ احساس مسئولیتی دیده نشود، کاری پیش نرود. خود مدیرعامل و هیات مدیره استقلال نیز در ابتدای فصل انتقادات زیادی می کردند. به هر حال وقتی تیم هم می برد، همه خوشحال هستند و تشویق می کنند. من معتقدم این انتقادات باعث شد استقلال ساخته شود.

استقلال کار بزرگی نکرده

زرینچه در ادامه بیان داشت: البته من اعتقاد دارم استقلال امسال دست به کار بزرگی نزده و فقط یک بار پرسپولیس را برده است. با آن همه ریخت و پاش در ابتدای فصل و تبلیغات و آمدن بازیکنان مختلف نتایجی که می خواستیم را نگرفتیم. حذفی را از دست دادیم و لیگ خیلی سخت است که بتوانیم مدعی باشیم. در آسیا هم که به لطف نتیجه تیم مظلومی استقلال در پلی آف بود و توانست صعود کند.

هر کسی آشنا ندارد، باید بیرون بنشیند

وی در خصوص انتقاد برخی مدیران سابق استقلال گفت: به نظر من هر کسی که مسئولیتی داشته، در زمان خودش تلاش کرده است که بهترین نتیجه را بگیرد. الان هم افتخاری چنین تلاشی را انجام می دهد. از نظر مدیریتی تا تیم های ما دولتی هستند، هیچ انتقادی وارد نیست. هر اتفاقی که می افتد، غیرمنتظره نیست. باید فقط منتظر باشیم فوتبال ما خصوصی شود که همه چیز درست شود. الان هر کسی که آشنا ندارد، باید بیرون بنشیند. هر چقدر هم که ساختارها پایین باشد، خصوصی بودن از دولتی بودن بهتر است.

برای پیشرفت استقلال دنبال مربی بزرگ باشید

پیشکسوت استقلال درباره اینکه گفته می شود قرارداد منصوریان باید برای فصل آینده هم تمدید شود، اظهار داشت: مربیانی هستند که افتخارات زیادی آوردند اما بعد از نتایج ضعیف خیلی راحت کارشان را ترک می کنند. تا اینجای کار کادرفنی زحمات زیادی کشیده اند اما آنهایی که مسئول هستند و دنبال این هستند که استقلال پیشرفت کند و یک فوتبال با برنامه را از این تیم ببینیم، به نظر من جا هست که به خیلی از مربیان بزرگ  فکر کنند تا استقلال پیشرفت کند.

کسی که خلاف کرده پاسخگو باشد

وی در پایان در خصوص حضور مربی استقلال در کلاب شبانه در اردوی دوبی گفت: یک کوتاهی بوده که اتفاق افتاده است اما ضررش را نباید استقلال بدهد. اگر من جواد زرینچه مقصر بودم، باید تاوانش را بدهم. اگر قرار است مشکلی پیش بیاید، باید برای آدم هایی باشد که خلاف کرده اند، نه استقلال.

 

دیدگاه تان را بنویسید