حواشی دیدار تیم های استقلال و سیاه جامگان/ شعار ضد فوتبالی علیه میثاقیان

در اواسط نیمه دوم دیدار استقلال و سیاه جامگان بعد از مصدومیت چندباره بازیکنان تیم مشهدی هواداران آبی پوشان علیه میثاقیان شعار دادند و او را حامی ضد فوتبال معرفی کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دیدار تیم‌های استقلال و سیاه جامگاه با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

حواشی نیمه دوم این بازی به شرح زیر است:
- در بین دو نیمه این دیدار از گودرز حبیبی و مهدی فنونی زاده دو پیشکسوت استقلال تقدیر به عمل آمد.
- حدود ۱۰ هزار هوادار استقلال این بازی را از نزدیک دیدند و کمتر از ۵۰۰ نفر از هواداران تیم سیاه جامگان هم در این دیدار تیم خود را مورد تشویق قراردادند.
- روی نیمکت تیم سیاه جامگان مسعود همامی، میثم حسینی، مرتضی رنجبر، میلاد شکرزاده، عبدالرضا زارعی، محسن آذرباد، فرشاد هاشمی، عباس عسگری و میلاد میداوودی حاضر بودند و روی نیمکت استقلال هم کاوه رضایی، مجید حسینی، یعقوب کریمی، جابر انصاری، میعاد یزدانی، ارشا بابازاده و فرشید باقری قرار داشتند.
- بعد از اعلام پنالتی به سود استقلال در دقیقه ۶۳ تقریبا همه بازیکنان تیم سیاه جامگان به تصمیم زاهدی‌فر معترض بودند.
- بعد از برخوردی که رابسون مدافع استقلال با بازیکن سیاه جامگان داشت، این بازیکن با سر بسته بازی را ادامه داد.
- میثم مجیدی در دقیقه ۷۰ این دیدار و زمانی که به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد از منصوریان رخصت گرفت.
- درگیری میان یعقوب کریمی و حسین بادامکی در دقیقه ۷۱ باعث فحاشی هواداران استقلال به بازیکن تیم سیاه جامگان شد.
- یعقوب کریمی که در اواسط نیمه دوم به جای زکی‌پور به میدان آمد، بازوبند کاپیتانی از دستان ابراهیمی به او رسید تا استقلال یک تعویض کاپیتانی هم در این بازی داشته باشد.
- در اواسط نیمه دوم و بعد از مصدومیت چندباره بازیکنان سیاه جامگان، هواداران استقلال علیه میثاقیان شعار دادند و او را حامی ضد فوتبال معرفی کردند.
- در دقیقه ۸۷ و بعد از برخورد علی قربانی با ناصری دروازه‌بان سیاه جامگان، این دروازه بان روی زمین دراز کشید و این مسئله اعتراض شدید منصوریان به داور چهارم و در ادامه اعتراض شدید تماشاگران استقلال به این دروازه بان و میثاقیان را به همراه داشت. این شعارها علیه میثاقیان در پایان بازی هم ادامه داشت و به فحاشی علیه این سرمربی کشیده شد.
- منصوریان بعد از پایان بازی با رفتن به سمت میثاقیان او را به بیرون از زمین هدایت کرد و تلاش کرد تا هواداران استقلال به او فحاشی نکنند؛ تلاش‌هایی که مثمر ثمر واقع نشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید