منچستریونایتد مقابل بورنموث ۱۰ نفره متوقف شد

منچستریونایتد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر با توقف برابر بورنموث ۱۰ نفره شانس خود برای کسب لیگ قهرمانان را کاهش داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس عصر امروز با برگزاری یک بازی آغاز شد که در آن منچستریونایتد در خانه به مصاف بورنموث رفت. در این دیدار وین رونی و لوک شاو بعد از مدت‌ها در ترکیب ثابت تیم‌شان قرار گرفتند.

در حالی که پیش‌بینی می‌شد شیاطین سرخ کار سختی برای برد نداشته باشد، این تیم فقط به یک امتیاز رسید. در همان ابتدای مسابقه چندین موقعیت گلزنی یونایتد از دست رفت. در جدی‌ترین صحنه زلاتان ایبراهیموویچ نتوانست دروازه خالی را باز کند اما در همین نیمه مارکوس روخو توانست یونایتد را به گل برساند.

این گل دوامی نداشت و تیم مهمان موفق شد با ضربه کینگ از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۴۰، گل تساوی را به ثمر برساند. در اواخر نیمه نخست نیز سورمان به دلیل خطا روی ایبراهیموویچ از زمین بازی اخراج شد.

در نیمه دوم بازی یک گله بود. یونایتد چندین و چند موقعیت برای گلزنی داشت که در کمال تعجب از هیچ کدام از فرصت‌ها استفاده نکرد. جدی‌ترین صحنه را ایبراهیموویچ خلق کرد که پنالتی او از دست رفت تا نشان بدهد روز خوبی ندارد.

به این ترتیب بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا یونایتد با ۴۹ امتیاز همچنان در رده ششم قرار داشته باشد. بورنموث هم با ۲۷ امتیاز چهاردهم است.

 

دیدگاه تان را بنویسید