به گزارش جی پلاس، لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا پس از استعفا در کنفرانس خبری بعد از بازی تیمش مقابل اسپورتینگ خیخون از تمامی اعضای باشگاه تشکر کرد.

 او اظهاراتش را اینگونه شروع کرد: در پیش فصل با روسا باشگاه صحبت کردم و آن‌ها به من گفتند عجله‌ای برای تمدید قرارداد ندارند. احساس کردم زمان جدایی من در پایان فصل جاری فرا رسیده است.همیشه به دنبال پیشرفت هستم و به همین دلیل وقت کمی برای استراحت دارم.ترک بارسا در پایان فصل، تصمیم سختی بود اما نیاز به استراحت دارم.از باشگاه بابت اعتماد به من و فراهم کردن 3 سال کار رویایی تشکر می‌کنم.هنوز 3 ماه تا پایان فصل باقی مانده و ما در لیگ قهرمانان اوضاع دشواری داریم.اگر ستاره‌های تیم با هم متحد شوند و بهترین بازی خود را انجام دهند، قادر به حذف کردن پاری‌سن‌ژرمن هستیم.در 3 ماه آینده با نهایت توان خودمان را وقف موفقیت تیم می‌کنیم.

او درباره بازی تیمش با خیخون ادامه داد: ما در این بازی یکی از بهترین رقابت‌های فصل را انجام دادیم. اتحاد و کار تیمی بارسلونا در سطح مطلوبی بود و من از عملکرد تک تک بازیکنانم رضایت دارم. باید همین گونه به روند پیروزی‌هایمان ادامه دهیم و منتظر لغزش مجدد رئال مادرید بمانیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید