بازیکنان رم نظاره‌گر تمرین پرسپولیسی‌ها

تیم فوتبال پرسپولیس اولین تمرین خود در امارات را عصر امروز چهارشنبه در دبی برگزار کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرخپوشان ساعت 14:05 دقیقه امروز به وقت تهران مسقط را به مقصد دبی ترک کردند. اعضای تیم در ساعت 16 به وقت تهران (16:300 دقیقه به وقت محلی) در اتاق‌های خود در باشگاه ایرانیان مستقر شدند. پرسپولیسی‌ها از ساعت 17:15 دقیقه برای صرف عصرانه و نوشیدنی در لابی هتل حضور پیدا کردند و ساعت 18 به وقت دبی برای تمرین در زمین چمن حاضر شدند.

*تمرین امروز چهارشنبه پس از صحبت‌های برانکو در زمین مجموعه ایرانیان دبی زیر نظر کادر فنی استارت خورد. بازیکنان به مدت 15 دقیقه کار خود را با مارکو برای گرم کردن آغاز کردند و دروازه‌بان‌ها هم در اختیار ایگور پانادیچ بودند.

*در ادامه، بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. گروه اول شامل بازیکنانی بود که روز گذشته به میدان رفته بودند که آنها زیر نظر مارکو، نرم دویدن را در دستور کار داشتند و بقیه بازیکنان نیز زیر نظر کریم باقری دوهای سرعتی و عبور از موانع را در برنامه داشتند.

*نکته جالب توجه اینکه، در مجاورت زمین محل تمرین سرخپوشان، مدرسه فوتبال آس رم تشکیل شده بود که آنها برای دقایقی نظاره‌گر تمرین پرسپولیس شدند.

*بازیکنان ذخیره در بازی قبلی، زیر نظر کریم باقری و سرتن چوک، شوت به دروازه را در دستور کار دارند و بقیه بازیکنان هم به تنیس فوتبال روی آوردند.

*آخرین بخش تمرین امروز سرخپوشان هم به سرد کردن بدن‌ها اختصاص داشت.

پرسپولیس در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا روز سه‌شنبه در ابوظبی به مصاف الوحده امارات خواهد رفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید