میثم نصیری: تماشاگران باعث شدند جوگیر شوم

آزادکار ۶۵ کیلوگرم کشورمان گفت: حضور تماشاگران به جای اینکه به نفع من باشد، باعث شد کمی استرس بگیرم و جوگیر شوم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، میثم نصیری در مورد قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در مسابقات جام جهانی کرمانشاه اظهار داشت: خدا را شکر قهرمان شدیم. البته من کشتی‌های خوبی در این دوره نگرفتم. بدنم آن‌طور که باید و شاید آماده نبود. فینال هم به شکلی پیش رفت که سرنوشت قهرمانی روی بُرد من بود، یعنی اگر آمریکا در وزن 65 کیلوگرم پیروز می‌شد، قهرمان می‌شد ولی خدا را شکر توانستم حریفم را شکست دهم و جواب زحمت مربیانم را بدهم.

وی ادامه داد: حساسیت به خاطر حضور پرشور تماشاگران خیلی بالا بود. متأسفانه من کشتی را خوب شروع نکردم. حضور تماشاگران به جای اینکه به نفع من باشد، ابتدا باعث شد کمی استرس بگیرم و جوگیر شوم و خوب کشتی نگیرم اما خدا را شکر در یک دقیقه و نیم آخر با توجه به راهنمایی‌های مربیان مخصوصاً رسول خادم توانستم پیروز شوم.

آزادکار 65 کیلوگرم کشورمان درباره شادی ویژه خود پس از پیروزی مقابل فرانک مولینارو آمریکایی در فینال خاطرنشان کرد: بله، کلی برنامه چیده بودم. وقتی دیدم «آقا رسول» (خادم) کنار تشک خیلی خوشحال است، گفتم برای او یک تیراندازی هم بکنم! (خنده)

نصیری درباره برنامه‌های خود برای آینده تصریح کرد: بعد از بازگشت از المپیک ریو، شرایط خوبی نداشتم. انتقادات زیادی مطرح شد که برخی به‌حق بود و بعضی هم شاید به کم‌تجربگی من برمی‌گشت اما رسول خادم و محمد طلایی زحمت زیادی برایم کشیدند، مخصوصاً اکبر دودانگه مثل یک برادر بزرگتر برایم زحمت کشید. خدا را شکر توانستم جواب زحمات آنها را بدهم.

وی در پایان گفت: من سرِ وزن قانونی خیلی بهتر کشتی می‌گیرم چون وزنم کم است و مخصوصاً در جام جهانی هم روز دوم کشتی‌گیرانی که خیلی وزن کم می‌کنند، کار سختی دارند. در بازی‌های آسیایی یا مسابقات کشورهای اسلامی با صلاحدید کادر فنی شرکت می‌کنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید