سرمربی تیم والیبال سایپا: متاسفم که بازیکن حریف از زیر تور به من فحاشی می‌کند

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: متاسفم که هنوز برخی بازیکنان در والیبال وجود دارند که به مربی حریف توهین می‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،  مسعود آرمات درباره پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل صالحین ورامین و صعود به نیمه نهایی لیگ برتر والیبال اظهار داشت: متاسفانه در بازی دوم اتفاقاتی در ورامین افتاد که حساسیت این بازی را بسیار زیاد کرد. در آنجا شیشه رختکن را شکستند و نارنجک به زمین پرتاب کردند. ما نیز 3 بر صفر در این بازی مغلوب شدیم ولی به تماشاگران ادای احترام کردیم و شکست خود را پذیرفتیم. 

وی ادامه داد: در ابتدای همین بازی نیز بازیکنان حریف در زیر تور با بازیکنان ما مشاجره لفظی پیدا کردند ولی من شاگردانم را آرام کردم چون می‌دانستم اگر به حاشیه برویم بازی از کنترل ما خارج خواهد شد. 

آرمات گفت: من متاسفم که بازیکن حریف به وضوح از زیر تور به من فحاشی می‌کند، این بازیکنان متاسفانه همچنان در والیبال ما حضور دارند و این رشته را خراب می‌کنند. حتی بدنساز تیم حریف نیز می‌گفت بازیکنی که به من فحاشی کرد، تیم آنها را خراب کرده است. نمی‌دانم چرا فدراسیون با این بازیکنان برخورد نمی‌کند. 

سرمربی تیم سایپا تصریح کرد: کمیته انضباطی با این بازیکنان مماشات می‌کند. منظور من احسن شیرکوند، لیبروی تیم ورامین است. جالب است که در پایان بازی دیگر بازیکن صالحین به‌خاطر فحاشی‌های او از من عذرخواهی کرد. نتیجه مماشات فدراسیون فحاشی یک بازیکن به یک مربی خواهد بود. 

وی در ادامه گفت: همیشه تیمی که می‌بازد، تقصیر را به گردن ناظر و داور می‌اندازد، اخلاق و رفتار شیرکوند برای همه مشخص است، ولی برخوردی با او صورت نگرفته تا حساب کار دستش بیاید. 

آرمات ادامه داد: داوری بازی عالی بود، ما 2 ست با امتیاز زیر 16 باختیم ولی اعتراضی نکردیم. در حالی که تیم حریف بعد از هر امتیاز به داور حمله می‌کرد. برخی تماشاگران ورامینی در شهرشان در مورد داور الفاظ رکیکی به کار بردند که داور بازی پس از دیدار گریه می‌کرد. 

سرمربی تیم سایپا در مورد درگیری یکی از بازیکنانش با تماشاگران ورامینی گفت: بازیکن من کاملاً اشتباه کرد. من او را کنترل نکردم و او تحت فشار پس از بازی با تماشاگران درگیر شد، من از تماشاگران ورامینی عذرخواهی می‌کنم. 

 

دیدگاه تان را بنویسید