ویسی: از جذب جپاروف اطلاعی نداشتم!/ پرسپولیس تنها یک موقعیت داشت

سرمربی تیم سپاهان گفت: بدون اجازه من جپاروف را گرفتند ولی او در ادامه لیست ما بود و استعفای من سر اصول مربی‌گری بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، عبدالله ویسی پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس گفت: یک بازی خوب را از هر دو تیم دیدیم. می‌شد که بازنده نباشیم و حتی برنده از زمین بیرون بیاوریم. پرسپولیس به جز دقیقه یک هیچ موقعیتی نداشت. نمی‌دانم چه بگویم. نیمه اول بازی را بسته بودیم. روی پنالتی دوم بحث داریم. از شش بازی نیم فصل دوم آسیب داوری دیده‌ایم. به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم.

وی درباره جپاروف گفت: او بازیکن با تکنیک خوبی است و می‌تواند به ما کمک کند. او کمی مصدوم شده بود اما رویش نشده بود در رختکن و بین دو نیمه به ما بگوید.

سرمربی سپاهان درباره مسائل فنی بازی گفت: ما موقعیت‌های گل بسیار خوبی در نیمه دوم داشتیم. تمرکز ما در یک سوم حریف خوب نیست و نشد از فرصتمان استفاده کنیم.

او درباره روند داوری‌ها علیه تیمش گفت: چه بگویم؟ به جز نفت تهران که بحث داوری نداشتیم سایر بازی‌ها را ببینید. ما در شش بازی دیگر آسیب دیدیم. پرسپولیس تیم قدرتمندی است و ما امروز تمام فضاها را بستیم. بهتر است این بحث را ادامه ندهیم.

ویسی درباره دلایل افت سپاهان، اظهار کرد: من فکر می‌کردم که اتفاقاتی رخ داده و بدون اجازه من جپاروف را گرفتند ولی او در ادامه لیست ما بود و استعفای من سر اصول مربی‌گری بود. امروز هم حاشیه‌ای نبود و تماشاگران تشویق کردند. نمی‌دانم چرا این نتایج رخ داده است. آخرین روز نقل و انتقالات بود و خبرنگاران به من گفتند جپاروف را گرفتید اما من اصلا خبر نداشتم. او اولویت سوم ما بود. اولویت‌های ما علی کریمی و تیموریان بودند و به من گفتند چون بازی داشتیم نشد به من بگویند این بازیکن را بگیریم. چشمی را هم به ما گفتند مصدوم است و ۵ بازی می‌تواند بازی کند.

وی درپاسخ به پرسشی درباره اظهارات کامرانی‌فر درباره اعتراض کتبی نسبت به داوری‌ها گفت: ما نوشتیم و کتبی هم اعلام کردیم. چهار داور بازی‌های ما قضاوت نکردند و یکی را هم اصلا نمی‌دانم کجا است.

او درباره چشمی گفت: خود مدیربرنامه‌هایش به من گفت که او دو سه هفته دیگر می تواند بازی کند.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: باشگاه از من برای سال بعد برنامه خواسته ولی من تمرکزی برای آن ندارم و باید حال سپاهان خوب شود تا بتوانیم صحبت کنیم.

وی درباره جپارف، گفت: به من گفته بودند جذب علی کریمی تمام شده است و می‌توانیم او را بگیریم. او که نیامد، جپارف گزینه سوممان بود و او را جذب کردیم.

ویسی درباره مشکلات دفاعی تیمش گفت: تیمی که دگرگون می‌شود نیاز دارد تا زمان برایش بگذرد. یک تیم سه بازیکن جا به جا می‌شود، یک سال زمان می‌خواهد. یا باید مثل ذوب‌آهن، فولاد و پرسپولیس فعلی باشید که تغییرات در آنها خیلی کم است.

او در پاسخ به این سوال که چرا روی شکنندگی دفاع پرسپولیس کار نکرد، گفت: ما به لحاظ روحی روانی می‌خواستیم در نیمه اول گل نخوریم تا شرایطمان به لحاظ روحی خوب شود. خودمان هم می‌دانیم سیدجلال یک تیم است. در نیمه دوم هم تلاشمان جواب نداد.

سرمربی سپاهان در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیسی‌ها اضافه وزن داشتند، گفت: پرسپولیسی‌ها اضافه وزن ندارند. آدم در عصبانیت چیزهایی می‌گوید بعد خودش را کنترل می‌کند. کی‌روش را دوست داریم و باید بزرگتر از این‌ها صحبت کند. اگر او با سایر مربیان تعامل باشد، تیم ملی پیشرفت می‌کند و باشگاه‌های بهتری خواهیم داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید