مرفاوی: تمام بازی ها در نیم فصل دوم برای ما حساس اند

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: باعث افتخارمان است که بازیکنانی که پیراهن آبی می‌پوشیدند در کنار ما هستند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، صمد مرفاوی پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا گفت: در نیم‌فصل دوم همه بازی‌ها برای ما حساس‌اند و ما می‌خواهیم همه امتیازهای لازم را کسب کنیم. به لطف خدا و تلاش بچه‌ها امیدواریم که این شرایط برای ما رقم بخورد.

او همچنین گفت: ما می‌خواهیم هر سه امتیاز بازی با سایپا را کسب کنیم تا هم جایگاه خود را در جدول بهتر کنیم و هم با پشتوانه بهتری به لیگ ادامه بدهیم. البته سایپا نسبت به نیم‌فصل اول تیم بهتری شده است.

سرمربی صبا افزود: امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوبی به نمایش گذاشته و امتیاز لازم را کسب کنیم. خوشحالم که بازیکنانم به تفکری رسیده‌اند که برای هر بازی انگیزه خاص خودشان را دارند و با تمام وجود با روحیه وارد زمین می‌شوند. این برای ما خوشحال کننده است و انگیزه لازم را دارند. امیدوارم فردا هم با همین شرایط و با همین تفکر برنامه‌های تاکتیکی ما را در زمین پیاده کنند.

مرفاوی همچنین درباره پیوستن تعداد پرشماری از بازیکنان سابق استقلال به تیمش عنوان کرد: آنهایی که از تیم استقلال جذب کرده‌ایم برخی در نیم‌فصل اول با ما بوده‌اند و برخی هم جدیداً به ما ملحق شده‌اند. بازیکنان جدید هم در کنار قدیمی‌ها کمک می‌کنند به هماهنگی خوبی رسیده‌اند. به هر حال این بازیکنان به تفکرات ما نزدیک هستند و ما تنها روی شناخت قبلی که از آنها داشتیم جذبشان کردیم. مساله خاص دیگری نیست و اینکه بازیکنانی که پیراهن آبی می‌پوشیدند در کنار ما هستند باعث افتخارمان است.

سرمربی صبا در پایان در پاسخ به پرسشی که آیا مشکلات مالی تیمش حل شده است، اذعان کرد: این مشکلات به صورت مقطعی حل شده و تمام مسئولان از استاندار و معاونانش گرفته تا مدیرعامل باشگاه در تلاش هستند مشکلات را به صورت مقطعی تا پایان فصل حل کنند اما نمی‌دانم این مشکلات به صورت ریشه‌ای برای فصل‌های آینده حل خواهد شد یا نه.

 

دیدگاه تان را بنویسید