سرمایه‌داران به نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال رسیدند

قهرمان دوره گذشته لیگ برتر والیبال راهی نیمه نهایی این رقابت‌ها شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در دور برگشت لیگ برتر والیبال در مرحله پلی آف بانک سرمایه  در سالن شهید اقدمی تبریز به مصاف شهرداری تبریز رفت و سه بر صفر برابر این تیم به پیروزی رسید.

بانکی‌ها که در تهران برای برد میهانشان به زحمت افتاده بودند در این دیدار تلاش کرد که از همان ابتدا بازی را در اختیار بگیرد و اجازه قدرت نمایی به میزبان خود ندهند.

قائمی،غلامی، موسوی، ژیگادلو، عبادی پور،ظریف و محمودی برای بانک سرمایه و وستفال، رحیمی، حسینی،فرید، والی و صنوبر برای شهرداری تبریز به میدان رفتند.

در ست اول بانک سرمایه موفق شد ۸ بر ۲ از حریف پیش بیفتد.

سرویس محمودی در زمین شهرداری با دریافتی رو به رو نشد و بانک سرمایه به امتیاز ۱۶ رسید. زمانی که بازی ۱۸-۸ به نقع بانک سرمایه شد عادل بناکار برای تیمش درخواست وقت استراحت کرد.

در پایان هم این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۴  به نفع بانک سرمایه به پایان رسید.

حضور مباشری و بازارگرد در ست دوم برای شهرداری تبریز باعث شد این تیم عملکرد بهتری داشته باشد و ۵ بر ۳ نیز پیش بیفتد. اشتباه های پیاپی بانکی ها به خصوص شهرام محمودی بازی را ۱۰-۶ به نفع تبریز میزبان کرد.

در ادامه اما سرویس های خوب شاگردان مصطفی کارخانه  بازی را نزدیک کرد و اختلاف به یک امتیاز رسید.

در حالی که تا امتیاز ۱۷ شهرداری تبریز از حریف خود پیش بود اما در ادامه بانک سرمایه بازی را در دست گرفت و بازی ۲۳-۱۸ شد. در نهایت هم ست دوم ۲۵ بر ۱۸ به نفع بانک سرمایه به پایان رسید.

درست سوم شهرداری بازهم بازی را خوب آغاز کرد اما در ادامه بانک سرمایه اختلاف را زیاد کرد وبازی ۸-۵ شد.

شهرداری تبریز تلاش کرد با حمایت هواداران خود بازی را به تساوی بکشاند اما بازهم فایده نداشت تا برخلاف بازی رفت که سرمایه برای کسب پیروزی به زحمت افتاد این بازی را به راحتی در سه ست پیاپی و با نتایج ۲۵-۱۴، ۲۵-۱۸ و ۲۵-۲۰ به نفع خود به پایان برساند و راهی نیمه نهایی شود.

بازی رفت این دو تیم در خانه والیبال با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ به نفع بانک سرمایه به پایان رسید.

در دیگر بازی ها پیکان دو بریک از خاتم اردکان و صالحین هم دو بر صفر از سایپا پیش است. بازی کاله و شهرداری ارومیه هم در ست شماری با تساوی یک- یک دنبال می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید