فیروز کریمی به دنبال جذب مهاجم سابق استقلال

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: در حال حاضر مشکل جذب مهاجم داریم و من به باشگاه هم گفته‌ام که باید یک مهاجم داشته باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فیروز کریمی درباره شرایط تیمش پیش از بازی با پدیده گفت:‌ ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و در حال حاضر مشکل جذب مهاجم داریم و من به باشگاه هم گفته‌ام که باید یک مهاجم داشته باشیم. باشگاه نیز تلاش‌هایی در این زمینه داشته است و اگر تا این جای کار موفق به جذب یک مهاجم نشده‌اند، به این دلیل است که هم اکنون چنین بازیکنی گیرمان نمی‌آید.

وی ادامه داد: متاسفانه رضا نوروزی هم مصدوم شد و من در فصل نقل و انتقالات به باشگاه گزارش دادم که باید در خط حمله تقویت شویم. ما از جهت تقویت این خط با سجاد شهباززاده صحبت کردیم اما تاکنون نتوانسته‌ایم این بازیکن را جذب کنیم. یکی، دو بازیکن خارجی هم در تمرینات تیم شرکت کردند اما آن طور که می‌خواستیم، نبودند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به هر حال ما اکنون به دلیل نبود نوروزی و ذلیکانی، در خط حمله مشکل داریم. تعدادی از هواداران به ما می‌گفتند "هر طور که شده است یک بازیکن برای خط حمله جذب کنید" که به آن‌ها گفتم ما به باشگاه گزارش داده‌ایم". یکی از آن‌ها می‌گفت که "خود شما به دنبال بازیکن برو" که به او گفتم کجای دنیا دیده‌اید که سرمربی به دنبال بازیکن برود؟ این کار من نیست و فقط می‌دانم که این موضوع را به باشگاه گزارش کرده‌ام.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با گزارشی که جهت مشکل در خط حمله به باشگاه داده‌اید، آن‌ها اقدامی برای رفع آن داشته‌اند، عنوان کرد: وظیفه من این بود که گزارش کنم و وظیفه دیگر من این است که بازیکنان موجود را تمرین دهم؛ یعنی من وظیفه دارم بهترین تمرینات را در بالاترین سبک به موجودیت تیم بدهم.

کریمی بیان کرد: البته از بازی آینده ذلیکانی را هم در اختیار خواهیم داشت که با آمدن او کمی از مشکل خط حمله‌مان مرتفع می‌شود.

وی درباره مصاف تیمش با پدیده مشهد هم عنوان کرد: هم اکنون شرایط خوبی داریم و این هفته به صورت اختصاصی با مهاجم‌مان تیم نیز کار کرده‌ایم. ان‌شاءالله بتوانیم با کسب سه امتیاز این بازی، وضعیت مناسب‌تری به دست آوریم. ما باید در بازی‌هایی که میزبان هستیم، روی کسب حداکثر امتیاز حساب کنیم. برای این دیدار نیز تمهیداتی را در نظر گرفته‌ایم. حریف از بازیکنان و کادر فنی خوب که در راس آن مهاجری است، بهره می‌برد. ان‌شاءالله با ارائه یک فوتبال زیبا بتوانیم با نتیجه خوب از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان خطاب به هواداران تیمش، گفت: از آن‌ها می‌خواهم که به ورزشگاه بیایند و تا دقیقه ۹۰ تیم را تشویق کنند. انتظار من از طرفداران تیم بیشتر از این بود. البته یکسری مسایل بود که پشت سر گذاشته شد و ان‌شاءالله از این هفته طرفداران را در کنارمان داریم. در بازی با نفت تهران از وجود آن‌ها بی بهره بودیم و اگر آن‌ها بودند شاید نتیجه چیز دیگری می‌شد. به هر حال در بازی با پدیده، هواداران را داریم و فکر کنم با حمایت همه جانبه آن‌ها شرایط ایده‌آلی پیدا کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید