چرا جلسه کمیته انضباطی تراکتورسازی درباره بنگر برگزار نشد؟

امیر قلعه‌نویی و مصطفی آجورلو از دست مدافع تراکتورسازی شاکی هستند و این در حالی است که جلسه کمیته انضباطی این بازیکن هم برگزار نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محسن بنگر مدافع تراکتورسازی پس از دیدار مقابل پرسپولیس از حضور در تمرینات تراکتورسازی منع  و توسط امیر قلعه‌نویی در اختیار باشگاه قرار داده شده است. جلسه کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی برای رسیدگی به پرونده این بازیکن قرار بود امروز (دوشنبه) برگزار شود. حتی مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی برای رسیدگی به این موضوع به تبریز هم سفر کرده بود اما خیلی زود به تهران برگشت تا این جلسه لغو شود.

گفته می‌شود دلیل لغو جلسه کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی، انتشار مطالبی توسط محسن بنگر در صفحه اجتماعی‌اش است. بنگر پیروزی تراکتورسازی مقابل ذوب‌آهن، در فضای مجازی طعنه‌های تندی به سرمربی سرخ‌پوشان تبریزی زده بود.

طبق شنیده‌ها، امیر قلعه‌نویی و مصطفی آجورلو هم به شدت از این موضوع عصبانی شده‌اند و به همین خاطر فعلاً هیچ جوابی به مدافع خود نداده‌اند. بنگر هنوز هم در تهران حضور دارد و بلاتکلیف است، اما با توجه به این اتفاقات، بازگشت بنگر به جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی بعید به نظر می‌رسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید