استقلالی ها دیشب چگونه برای دربی آماده شدند؟!

سیدمهدی رحمتی یکی از شهرآوردبازها محسوب می‌شود . می گوید: هنوز که هنوز است حساسیت‌های این بازی برایم مثل روز اول است.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، شهرآورد با تمام بازی‌ها فرق می‌کند و اینکه دربی مثل همه مسابقات است دروغی بزرگ است  که هیچ‌کس باور نمی‌کند.

رحمتی؛ شب قبل از شهرآورد زودتر از همیشه می‌خوابد، بازیکنانی که با او هم‌اتاق بوده‌اند تعریف می‌کنند رأس ساعت  22 خاموشی است و نباید بیدار باشیم. او صبح زود از خواب بیدار می‌شود و تنهایی در محوطه هتل قدم می‌زند، بعد به همراه بازیکنان راهی رستوران شده و صبحانه می‌خورد. او هنگام بازگشت به اتاقش زیارت‌نامه امام «رضا» را می‌خواند. رحمتی یک دوست بسیار صمیمی دارد که سال‌هاست ارتباط نزدیکی با او دارد. همیشه در روز شهرآورد رحمتی از فرد مورد نظر می‌خواهد برایش نماز و تسبیح حضرت «زهرا» را بخواند. او می‌گوید: هر وقت این اتفاق افتاده است روز خوبی در شهرآورد داشته‌ام. رحمتی هنگام ورود به زمین نذر امام «رضا» می‌کند. او در تمام شهرآوردهایی که استقلال برنده از زمین بیرون آمده همان شب عازم مشهد مقدس شده است.

رابسون؛ اولین شهرآوردش را در بازی رفت تجربه کرد. او در رختکن چشمانش را بست و سرش را بالا گرفت. وقتی منصوریان از او پرسید این حرکت یعنی چه بازیکن برزیلی  بلافاصله جواب داد: یک دعای مخصوص است. آن را مادرم یاد داده است و همیشه و قبل از بازی‌های مهم این‌جور تمرکز می‌کنم.

امید ابراهیمی؛ از ساعت‌های اولیه روز بازی با گوش دادن به یک موسیقی لایت برای حضور در شهرآورد تمرکز می‌کند. او تا لحظه‌ای که به استادیوم آزادی نرسد هدفونش را از گوشش جدا نمی‌کند.

خسرو حیدری؛ دیگر همه می‌دانند بمب روحیه خسرو حیدری، روشنا خانم است. دختر خوشگل و بانمک حیدری باید با بابا حرف بزند تا خسرو بتواند با انگیزه زیادی به میدان برود! دوستان این بازیکن تعریف می‌کنند در اردوها او فقط عکس‌های روشنا را چک می‌کند!

پادوانی؛ عادت‌های خاصی دارد. وقتی از او پرسیدیم برای بازی‌های مهم چگونه تمرکز می‌گیرد، گفت: آهنگ گوش می‌کنم، یک آهنگ برزیلی که آرامش خاصی به من می‌دهد. این آهنگ برای من خوش‌شانسی به همراه دارد.

مجتبی حقدوست؛ شب شهرآورد رفت از فرط هیجان و استرس خوابش نبرد. او مدام لحظه‌های شهرآورد را در ذهنش مرور می‌کرد اما به قول خودش دیگر استرسی ندارد. این بازیکن قبل از رفتن به استادیوم با اعضای خانواده‌اش تماس می‌گیرد تا با آنها حرف بزند. شنیدن صدای پدر و مادر انرژی زیادی به آدم می‌دهد.

محسن کریمی؛ تعریف می‌کند باید مادرش برایش دعا کند تا روحیه‌اش بالا برود. او که در دو شهرآورد گذشته به دلیل آسیب‌دیدگی غایب بود برای فردا دنیایی انگیزه دارد. او می‌گوید به مادرم می‌گویم برایم صلوات نذر کند و خودم نیز با توسل به خدا و امام رضا «ع» به زمین می‌روم.

علی قربانی؛ در شهرآورد قبل نتوانست آن‌طور که می‌خواست بازی کند. او حالا برای شهرآورد برنامه‌ریزی کرده است؛ اینکه با همسرش تماس می‌گیرد و از او می‌خواهد برایش نماز بخواند تا حالا در بازی‌های مهم اثرگذار بوده است. مقابل السد نیز این اتفاق افتاد و قربانی در ضربات پنالتی گلزنی کرد.

بهنام برزای؛ چند سال پیش خواهرش را در یک حادثه ناگوار از دست داد. او روزی که به استقلال آمد در حضور همه گفت از چند تیم پیشنهاد داشتم اما به خاطر خواهر خدابیامرزم که استقلالی بود به عضویت این تیم درآمدم. برزای قبل از شهرآورد برای خواهرش فاتحه می‌فرستد و از او می‌خواهد برایش دعا کند. او همیشه می‌گوید: من خواهرم را همیشه در کنارم حس می‌کنم.

کاوه رضایی؛ در روز شهرآورد نه با کسی حرف می‌زند و نه زیاد آفتابی می‌شود. او در اتاقش می‌ماند و مدام اتفاقات احتمالی را در ذهنش مرور می‌کند. هنگام رفتن تیم به استادیوم نیز آهنگ گوش می‌کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید