وزیر ورزش: ما در محرومیت استقلال و تراکتورسازی شریک نبودیم!

وزیر ورزش و جوانان گفت: پای هیچ مسئولی در وزارتخانه در موضوع محرومیت استقلال و تراکتورسازی در میان نبوده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، وزیر ورزش و جوانان پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا مشکل پول‌های بلوکه شده فدراسیون‌ها حل شده است؟ گفت: هفته گذشته به من گفتند این مشکل حل شده است و به زودی این پول منتقل می شود.

مسعود سلطانی‌فر در پاسخ به این سوال که آیا در موضوع محرومیت استقلال و تراکتورسازی پای مسئولان در میان بوده است؟، گفت: پای هیچ مسئولی در وزارت ورزش و جوانان در میان نبوده است اما من به آقای داورزنی گفته ام که این موضوع را بررسی کند تا اگر کسی کوتاهی کرده تصمیمات گرفته شود.

وزیر ورزش و جوانان درمورد پرداخت وام ازدواج تاکید کرد: امسال تاکنون موفق شدیم وام ازدواج را که رقم آن از سه میلیون به 10 میلیون افزایش پیدا کرد، حدود 800 هزار فقره وام به رغم محدودیت های دولت پرداخت کنیم.

سلطانی فر ادامه داد: تا پایان سال نیز حداقل 200 هزار فقره وام دیگر پرداخت می شود که عملکرد دولت در سال جاری به حدود یک میلیون فقره وام ازدواج می رسد.

وی همچنین به افزایش مجوز سازمان های مردم نهاد اشاره و خاطرنشان کرد: سازمان های مردم نهادی که از این وزارتخانه مجوز گرفته بودند سه سال پیش کمتر از 50 سازمان بود که در حال حاضر به مرز هزار و 500 مجوز رسیده است.

وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: شمار مجوز سازمان های مردم نهاد تا پایان دولت به حدود دو هزار فقره می رسد.

سلطانی فر افزود: روز گذشته حدود 80 مجوز برای مراکز مشاوره و ازدواج جدید داده شد که فکر می کنیم این مراکز لازم است. خانه های جوان که تعداد آنان در این چند سال گذشته 13 خانه بود در دو - سه ماه آینده در همه مراکز استان ها راه اندازی خواهد شد تا مورد استفاده جوانان قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: دنبال آن هستیم تا از ظرفیت های سایر دستگاه ها استفاده کنیم و به مرور حل بقیه مشکلات جوانان در دستور کار قرار بگیرد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان

دیدگاه تان را بنویسید