محمد ایرانپوریان: دست قلعه نویی خالی بود

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: قلعه نویی قبل از بازی بازوبند کاپیتانی را به من داد اما با توجه به اینکه بنگر انگیزه زیادی داشت، بازوبند را به او دادم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمد ایرانپوریان درباره عملکرد بد بازیکنان تیم تراکتور مقابل پرسپولیس و کار بسیار سخت تیمش برای جبران فاصله امتیاز با صدر صحبت هایی را انجام داد که در ادامه می خوانید:

به پرسپولیس تبریک می گویم

بازی با پرسپولیس برای ما بازی خوبی نبود؛ بعد از گلی که در دقایق ابتدایی خوردیم، شیرازه تیم ما از هم پاشید و از طرفی روز خوب پرسپولیس هم بود. این تیم کاملا برتر از ما بود و حقش بود 3 امتیاز را بگیرد.  به پرسپولیسی ها تبریک می گویم؛ چیزی نمی توانیم بگوییم، ما بد بودیم و باختیم.

 

تمرکزمان به همه چیز بود، جز پرسپولیس!

هرگز دنبال این نیستم که بهانه بیاورم و باخت را توجیه کنم، من گفتم که بد بودیم و باختیم اما واقعا ما قبل از این مسابقه به تنها چیزی که تمرکز نکرده بودیم، بازی بود. نمی دانستیم بازیکنان مان می توانند بازی کنند یا نه. این مسائل حاشیه ای درگیری ذهنی برایمان ایجاد کرد. محرومیت هایی که ایجاد شد و همه حاشیه های دیگر دست به دست هم داد تا به این شکل ببازیم و حرفی برای گفتن نداریم.

طبیعی بود مصدومان شرایط مناسبی نداشته باشند

ما مصدومان با شرایط سختی به بازی با پرسپولیس رسیدیم. نزدیک به دو هفته فیزیوتراپی کردیم و از فیزیوتراپی به زمین مسابقه رفتیم! ما شرایط بدنی مناسبی نداشتیم و برای اینکه دست سرمربی خالی بود، بازی کردیم. با این حال دست دکتر صادقی درد نکند که مصدومان را به بازی رساند و اتفاق بدتری برای تراکتورسازی رخ نداد.

دست قلعه نویی خالی بود

واقعا امیر قلعه نویی دستش خالی بود و هیچ کاری نمی توانست انجام دهد. او حتی بازیکن تعویضی زیادی هم روی نیمکت نداشت. نمی دانست باید چه بازیکنانی را به زمین بفرستد. با این شرایط همه چیز سخت بود. قلعه نویی روزهای دشواری را تجربه می کند و امیدوارم بتواند شرایط را برگرداند.

خودم بازوبند را به بنگر دادم

امیر قلعه نویی قبل از بازی بازوبند کاپیتانی را به من داد اما با توجه به شرایط مسابقه و اینکه بنگر انگیزه زیادی داشت،  خودم رفتم و بر دست او بستم تا مقابل تیم سابقش کاپیتان شود. این مسائل در تیم ما مهم نیست، مهم موفقیت بود که متاسفانه حاصل نشد.

هنوز به قهرمانی امیدداریم

بازی های زیادی تا پایان فصل مانده و ما هنوز به قهرمانی در لیگ برتر امید داریم اما واقعا کارمان سخت شده است. امیدوار هستیم و بازی های خود را با قدرت ادامه می دهیم و دیگر بقیه اش دست خدا است.

منبع: ورزش 3

دیدگاه تان را بنویسید