دژاگه: فوتبال بازی‌کردن را فراموش نکرده‌ام

اشکان دژاگه هفته قبل با ترک تیم العربی قطر به ولفسبورگ، تیم سابقش در بوندس‌لیگا آلمان بازگشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بازیکن ایرانی تیم ولسفبورگ در مصاحبه با روزنامه بیلد گفت: وقتی به ولفسبورگ بازگشتم،‌ بازیکنی مثل بواتنگ به من تبریک گفت.جای تیمی مثل ولفسبورگ پایین جدول نیست. باشگاه، شهر و به خصوص هواداران، لیاقت چیزهای خیلی بیشتری دارند.

او در مورد اهدافش عنوان کرد: می‌خواهم طوری حاضر شوم که مشخص شود می‌توانم به تیم کمک کنم.

ستاره ملی‌پوش ایرانی درباره داستان عدم حضورش در کادر بازیکنان العربی نیز گفت: هر باشگاه اجازه دارد فقط 4 بازیکن خارجیبه خدمت بگیرد. باشگاه العربی نام مرا 90 دقیقه قبل از اتمام نقل و انتقالات از فهرست بازیکنان مجاز خط زد. پس دیگر نمی‌توانستم واکنشی با یک ترانسفر دیگر داشته باشم.

دژاگه ادامه داد: وضعیتم خوب است. در قطر سخت تمرین و کارکرده‌ام. چندین حضور هم در تیم ملی ایران داشته‌ام. آدمی نیستم که از حرکت بازایستد و حمام آفتاب بگیرد. اینکه علیه من چیزهای گفته شود، مرا متعجب نمی‌کند. اما فوتبال بازی‌کردن را فراموش نکرده‌ام.

وی ادامه داد:مشخص بود که می‌خواهم از فوتبال قطر جدا شوم. وقتی پیشنهاد ولفسبورگ آمد، حتی یک ثانیه هم معطل نکردم. هرچند که پیشنهاداتی هم از انگلیس و فرانسه داشتم. در اینجا همیشه احساس راحتی کرده‌ام. باشگاه و هواداران همیشه در اعماق قلبم بوده‌اند. حالا هم با تمام قوا حرکت می‌کنم و هر وقت که مربی بخواهد در خدمت هستم.

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید