قهرمان المپیک باز هم در تمرینات تیم ملی وزنه برداری حاضر نشد

کیانوش رستمی ، قهرمان المپیک ریو باز هم در تمرینات تیم‌ملی وزنه برداری حاضر نشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، کیانوش رستمی پیش از المپیک هم قبول نکرد زیر نظر سجاد انوشیروانی و کار فنی تیم ملی کار کند چون آنها را از لحاظ فنی قبول نداشت.

رستمی حتی زمانی که در المپیک قهرمان شد مقابل دوربین های تلویزیونی خارجی شروع به انتقاد کرد و از این گفت که خودش به تنهایی به این مدال طلا رسیده است. او هرگز اسمی از فدراسیون و محیا کردن شرایط برای رسیدن به آمادگی به زبان نیاورد و هیچ وقت نگفت که در آن روزهای سخت چطور حمایت شده است.

قهرمان وزنه‌برداری المپیک ۲۰۱۶ ریو این روزها به تیم ملی دعوت شده است اما با اجازه کادر فنی برای شرکت در رقابت های لیگ برتر چند روز ابتدایی را غایب بود اما حالا که مسابقه ای برگزار نمی شود او باز هم غایب اصلی تمرینات تیم ملی است.

بر اساس اخبار رسیده شورای فنی فدراسیون وزنه‌برداری قرار است فردا تشکیل جلسه دهد و در مورد غیبت کیانوش رستمی در اردوی تیم ملی تصمیم‌گیری کند.کیانوش رستمی پیش از المپیک ریو با انوشیروانی، سرمربی تیم ملی مشکلاتی داشت که منجر شده بود به صورت انفرادی تمرین کند و به نظر می‌رسد این مشکلات همچنان ادامه دارد و قهرمان المپیک ریو باز هم به دنبال این است که بدون سرمربی تمرین کند و در اردوهای تیم ملی حاضر نشود.

کیانوش رستمی اگر تصمیم به این کار دارد بهتر است که خودش هزینه کند، خودش با فدراسیون جهانی برای اعزام ها رایزنی کند و خودش هم هزینه های اعزامش را بدهد تا اگر مدالی آورد ادعایش درست باشد که کسی برای او کاری نکرده است و این مدال برای خودش بوده است نه برای ایران!

منبع: خبرآنلاین

دیدگاه تان را بنویسید