مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال ایتالیا با حضور چشمگیر یوونتوسی ها

مراسم انتخاب بهترین‌های سری A ایتالیا با حضور بازیکنان پرشمار تیم فوتبال یوونتوس همراه بود.

لینک کوتاه کپی شد

به‌ گزارش جی پلاس، در مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال ایتالیا برگزار شد و جوایز بخش‌های مختلف برندگان اهدا شد.

این مراسم در شهر میلان با حضور بهترین‌های فوتبال ایتالیا برگزار شد و همان طور که پیش‌بینی می‌شد این یوونتوسی‌ها بودند که به سبب سلطه بر لیگ ایتالیا مهم‌ترین جوایز بخش‌های مختلف را به خود اختصاص دادند.

* بهترین مربی

ماسیمیلیانو آلگری، به عنوان بهترین مربی فصل فوتبال ایتالیا انتخاب شد و این جایزه را به خود اختصاص داد. آلگری که زمزمه‌های پیوستنش به آرسنال شنیده می‌شود پیش‌تر نیز این جایزه را دریافت کرده بود.

* بهترین باشگاه

باشگاه یوونتوس به عنوان بهترین باشگاه فوتبال ایتالیا انتخاب شد و جایزه این بخش را نیز به خود اختصاص داد. کسب پنجمین قهرمانی پیاپی در اسکودتو دلیل اصلی این انتخاب بوده است.

* بهترین بازیکن

لئوناردو بونوچی به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ ایتالیا انتخاب شد و جایزه خود را دریافت کرد. بونوچی  از عوامل مهم خط دفاع یوونتوس در چند سال گذشته بوده است.

* تیم منتخب سری A:

جان لوئیجی بوفون (یوونتوس)، آندره بارزالی (یوونتوس)، لئوناردو بونوچی (یوونتوس)، جرجیو کیلینی (یوونتوس)، کالیدو کولیبالی (ناپولی)، میرلالم پیانیچ (یوونتوس)، پل پوگبا (یوونتوس – فعلی منچستریونایتد)، راجا ناینگولان (رم)، مارک همشیک (ناپولی)، پائولو دیبالا (یوونتوس)، گونسالو ایگوین (یوونتوس).

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید