پیشنهاد اروپایی به ستاره فوتبال پنج نفره ایران

بازیکن تیم ملی فوتبال پنج نفره کشورمان یک پیشنهاد اروپایی دریافت کرده است.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس ، یک تیم اروپایی به بهزاد زادعلی‌اصغر، ملی پوش تیم فوتبال پنج نفره ایران پیشنهاد داد، اما از آنجایی که این چهره موفق دو سال دیگر با تیم ترکیه ای قرارداد دارد، هنوز تصمیم قطعی برای پذیرش این پیشنهاد نگرفته است.

وی در این باره گفت: قراردادم را با تیم کایسری اسپرت ترکیه هنوز تمدید نکرده ام، چون از یکی از کشورهای اروپایی پیشنهاد دارم و هنوز تصمیم قطعی برای پذیرفتن و نپذیرفتن بازی در این تیم را نگرفته ام.

ملی پوش فوتبال پنج نفره کشورمان افزود: قراردادم با تیم کایسری اسپرت ترکیه به مدت سه سال است که سال گذشته برای این تیم بازی کردم و دو سال دیگر قرارداد دارم. اگر با رفتن من به تیم اروپایی موافقت کنند، به آن تیم می روم و حتی اگر با رفتنم برای یک نیم فصل هم رضایت دهند، می توانم برای آن تیم اروپایی بازی کنم، در غیر این‌صورت باید در ترکیه بمانم و برای این تیم مسابقه بدهم.

بهزاد زادعلی اصغر با اعلام این مطلب که مسابقات لیگ فوتبال پنج نفره از حدود سه ماه دیگر آغاز می شود، خاطرنشان کرد: امیدوارم کادر فنی تیم ملی با من برای همراهی در اردوهای آمادگی همکاری کنند تا در مسابقات لیگ باشگاهی اروپایی و یا ترکیه شرکت کنم، چون هدفم ارتقا سطح عملکردم و کمک به تیم ملی است.

منبع: روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک

دیدگاه تان را بنویسید