کاظمی: در دیدارهای قبلی بازنده نبودیم ما را بازنده کردند

سرمربی تیم ماشین‌سازی گفت: با پتانسیلی که بازیکنان ما دارند، مطمئن باشید ما در لیگ برتر می‌مانیم

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فرهاد کاظمی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: هم ما و هم تراکتورسازی تبریز برای انجام یک بازی خوب تلاش می‌کنیم و این ربطی به دوستی‌های ما ندارد.

سرمربی تیم ماشین‌سازی افزود: تمام بازیکنان را فردا در اختیار داریم و بدون محروم و مصدوم به میدان می‌رویم. امیدوارم فردا بازی تماشاگر پسندی ارائه بدهیم و هوادارانی که به استادیوم می‌آیند، از تماشای بازی لذت ببرند. چه ما و چه تراکتورسازی ببازد، باخت برای استان خواهد بود. ما علی‌رغم میل باطنی مقابل یکدیگر قرار می‌گیریم اما در همه جای دنیا همین‌طور است.

وی با انتقاد از عملکرد داوران در دیدار‌های گذشته ماشین‌سازی، تصریح کرد: ما در دیدارهای قبلی بازنده نبودیم اما ما را بازنده کردند. کارشناسان هم همیشه گفتند که حق ماشین‌سازی ضایع شده است. ما برای بردن می‌جنگیم و تلاش می‌کنیم نقاط قوت تراکتورسازی را خنثی کنیم. از بازیکنان خوب تراکتورسازی هم غافل نخواهیم شد.

سرمربی تیم ماشین‌سازی در مورد نقل‌وانتقالات این تیم در نیم‌فصل، گفت: ما برای جذب یک بازیکن سوری اقدام کردیم اما درست قبل از اینکه به تبریز بیاید، مقدار بسیار زیادی از ما خواست. الان هم یک مهاجم ازبک در راه تبریز است که بزودی در تمرینات‌مان حاضر می‌شود. قطعا در روزهای آینده تیم‌مان را هم تقویت خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: سامان نریمان جهان به ما گفت که مشکل دارم و 10 روز تمرین نکرد. آیا او در نیم‌فصل اول کار خاصی برای ماشین‌سازی کرد؟. در مورد آندرانیک تیموریان هم باید بگویم که وقتی او برای ما تلاش کرده و با پول جدایی‌اش هم می‌توانیم یک بازیکن خوب بگیریم، چرا اجازه جدایی به آندو ندهیم؟ ما از جدایی او استفاده بهینه کردیم، چون او بندی در قراردادش داشت که می‌توانست از ماشین‌سازی جدا شود.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا مانوئل ایران را ترک کرده یا خیر، گفت: سوال شما مربوط به صداقت است. مانوئل از اردوی ما رفته است. اگر یک دروازه‌بان ایرانی از اردوی ما می‌رفت متهم به بی‌غیرتی می‌شد. کار او غیر حرفه‌ای و غیر اخلاقی بود. دقیقا شبی که او قرار بود از ماشین‌سازی پول بگیرد، از ایران رفت. مانوئل بهانه‌ای‌ آورد و پاسپورتش را از ما گرفت و پس از گرفتن پاسپورت نیز ایران را ترک کرد و با ترک ایران، جواب اعتماد باشگاه را داد.

کاظمی گفت: با پتانسیلی که بازیکنان ما دارند، مطمئن باشید ما در لیگ برتر می‌مانیم. اگر در چهار دیدار گذشته داوران اشتباه نمی‌کردند، ما در رده‌های بالای جدول جا می‌گرفتیم. استان آذربایجان شرقی به همدلی معروف است و با توجه به تعصب مردم این استان، ما روی کمک هواداران ماشین‌سازی حساب کرده و تلاش ‌می‌کنیم ماشین‌سازی در لیگ برتر بماند. هواداران ما برد می‌خواهند و اگر نتیجه بگیریم، هواداران با دل خوش به استادیوم می‌آیند. حالا که نتیجه نمی‌گیریم، طبیعی است که هواداران به ورزشگاه نیایند اما در هر صورت تلاش می‌کنیم نتایج خوبی بگیریم تا آنان را برای حضور در ورزشگاه ترغیب کنیم.

سرمربی تیم ماشین‌سازی در مورد تقابلش با امیر قلعه‌نویی گفت: وقتی که رزومه و کارنامه امیر قلعه‌نویی مشخص است، آدم نمی‌تواند چیزی بگوید. من با او دوست و همکارم و از لحاظ فنی و هم از لحاظ اخلاقی هم قلعه‌نویی را قبول دارم.

 

دیدگاه تان را بنویسید