ابراز امیدواری وزیر ورزش به صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی

وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که تیم ملی فوتبال مقتدرانه به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صعود کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، وزیر ورزش و جوانان که امروز به استان قزوین سفر کرده است، گفت: بازدیدهای امروز از این استان نشان می‌دهد هم دولت و هم بخش خصوصی سرمایه‌گذاری خوبی در ورزش این استان داشته اند. امروز استادیوم 15 هزار نفری و در کنار آن دیواره سنگ‌نوردی افتتاح شد. استخری کاملا استاندارد هم در بخش شنا و شیرجه توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری و به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: این امکان برای استان قزوین فراهم است تا در هر دو قسمت ورزش همگانی و قهرمانی رشد داشته باشد و با این حجم سرمایه گذاری در 2، 3 سال آینده امیدواریم خبرهای بسیار خوبی از این استان به خصوص در مدال آوری بشنویم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این استان مثل سالن سرپوشیده 6 هزار نفری و سالن سرپوشیده دوومیدانی توافقی با مسئولان استان خواهیم داشت تا با همکاری مشترک حداکثر تا پایان سال 97 به بهره برداری برسد. در مجموع حدود 4 هزار پروژه ناتمام در کشور داریم که برای تکمیل آن به 9 هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است.

سلطانی‌فر تصریح کرد: رقابت های بین المللی مهمی در سه تا چهار سال آینده در پیش است. بازی‌های کشورهای اسلامی و داخل سالن آسیا و بازی‌های 2018 جاکارتا همگی مراحل ارزیابی و آمادگی برای حضور موفق در المپیک 2020 توکیو است. ستاد بازی‌های آسیایی 2018 و المپیک 2020 در وزارت ورزش و جوانان تشکیل شده است و به استان‌ها نیز ابلاغ شده است.

وی در پایان گفت: امیدواریم تیم ملی فوتبال مقتدرانه به جام جهانی 2018 صعود کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید