پیکانی‌ها به دنبال جذب بازیکن صربستانی

مسئولان باشگاه پیکان به دنبال جذب بازیکنی از کشور صربستان هستند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مسئولان تیم والیبال پیکان از شروع نیم فصل دوم اعلام کردند که چند بازیکن را باید به ترکیب خود اضافه کنند و در همین راستا آنها با سعید مصطفی‌وند، سرعتی زنی که فصل را با صالحین ورامین شروع کرده بود به توافق رسیدند. 

حالا از اردوی خودروسازان خبر می‌رسد که آنها به دنبال جذب یک دریافت کننده هم هستند. پیش از این گفته می‌شد که براتوئف بلغاری که سابقه بازی در لیگ ایران و شهرداری تبریز را دارد مدنظر پیکانی‌ها قرار گرفته است اما ظاهراً به دلیل مصدومیتی که وی داشت مورد تایید کادر فنی پیکان قرار نگرفتت و پس از او صحبت از نیکولا کواچویچ شد؛ دریافت کننده تیم والیبال صربستان در تمریتات پیکانی‌ها حضور پیدا می‌کند و نامش هم به سازمان لیگ اعلام شده است. به نظر می‌رسد پس از بازی پیکان با هاوش گنبد این خبر در صورت تایید پیمان اکبری رسمی شود. 

نیکولا که پیش از این در تیم لوکوموتیو نووسیبرسک روسیه بازی می‌کرد، برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا به چین تا جایگزین فاکوندو کونته آرژانتینی در شانگهای شود. او با ده سال اختلاف سن، برادر بزرگتر اوروش کواچِویچ صرب است و با تیم ملی صربستان مدال طلا قهرمانی اروپا، مدال نقره و برنز بازی‌های جهانی و نیز لیگ جهانی و یک مدال برنز قهرمانی جهان را کسب کرده است. 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاه تان را بنویسید