تلاش های ناموفق مارسی برای جذب پایت

باشگاه وستهام برای سومین بار پیشنهاد قهرمان پیشین اروپا برای خرید پایت را رد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، افزایش 862 هزار پوندی در پیشنهاد سوم باشگاه مارسی به وستهام برای خرید دیمیتری پایت مؤثر واقع نشد و باشگاه انگلیسی همچنان حاضر به فروش بازیکن ملی‌پوش خود نیست.

مارسی از روزی که پایت را برای برگشتن به استاده ولودروم وسوسه و او را به خودداری از بازی و تمرین در وستهام ترغیب کرد، تا کنون سه پیشنهاد داده تا بازیکن پیشین خود را از ارغوانی‌پوشان لندن پس بگیرد اما افزایش ناچیز هر یک از این پیشنهادها نسبت به پیشنهاد قبلی نتوانسته آنها را به هدف‌شان برساند.

قهرمان پیشین اروپا دو هفته پیش برای خرید پایت 20 میلیون پوند پیشنهاد داد که رد شد. پیشنهاد دوم 22 میلیون پوند شد که آن هم نتوانست نظر وستهام را جلب کند و این هفته این پیشنهاد به 22 میلیون و 862 هزار پوند افزایش پیدا کرد که باز هم فایده‌ای نداشت.

وستهام برای فروش مهاجم یاغی خود به دریافت رقمی کمتر از 30 میلیون پوند رضایت نمی‌دهد و ظاهراً مارسی هم حاضر نیست این رقم را بپردازد. این در حالی است که کمتر از یک هفته دیگر به پایان بازار نقل‌و‌انتقالات ماه ژانویه باقی مانده است.

وستهام در غیاب پایت که به تیم زیر 23 ساله‌های باشگاه تبعید شده است، دو بازی را برده است و به نظر می‌رسد که مسئولان باشگاه هم تمایل دارند او را بفروشند اما به بالاترین قیمت ممکن. پایت تابستان سال 2015 با قراردادی به ارزش 10.75 میلیون به وستهام پیوست.

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید