آفریقای‌جنوبی مذاکره با کی‌روش را تکذیب کرد

عضو کمیسیون فنی اتحادیه فوتبال آفریقای‌جنوبی مذاکره با سرمربی تیم ملی ایران را برای هدایت تیم کشورش رد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، خانم ناتاشا تیشلاس که در کمیسیون فنی سافا(اتحادیه فوتبال آفریقای‌جنوبی) فعالیت می‌کند، معتقد است جریان گزینش و معرفی سرمربی برای تیم ملی آفریقای‌جنوبی زمانی آغاز خواهد شد که دنی جوردن، ریاست فدراسیون از گابن،‌ محل برگزاری بازی‌های جام ملت‌های آفریقا بازگشته باشد.

این مقام اظهارداشت: ما پروسه بررسی و انتخاب فهرست گزینه‌های مربیگری تیم ملی را بعد از بازگشت دنی جوردن از گابن آغاز خواهیم کرد.

خانم تیشلاس که با سایت «سان اسپورت»‌ صحبت کرد،به صراحت گفت که اتحادیه‌اش با هیچ مربی که تاکنون برای احراز پست سرمربیگری در رسانه‌ها مطرح شده، مذاکره نکرده است.

این اظهارات در حالی مطرح شد که کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق بافانا بافانا(تیم ملی آفریقای جنوبی) در چند وقت گذشته شایعه بازگشتش به پست سابق بعد از اعلام استعفا از تیم ملی ایران بسیار شنیده شد.

تیشلاس اظهار داشت:با هیچ گزینه‌ احتمالی سرمربیگری تیم ملی، صحبت نکرده‌ایم.هیچ اقدامی تا مادامیکه رئیس از گابن بازنگردد، نمی‌توانیم انجام دهیم.

با توجه به در پیش بودن مسابقات انتخابی جام ملت‌های آفریقا در ماه ژوئن سال جاری، به نظر می‌رسد مسئولان این اتحادیه هر چه سریع‌تر مجبور به انتخاب سرمربی برای تیم ملی خود خواهند بود.

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید