رائونیچ به یک چهارم نهایی تنیس اپن استرالیا صعود کرد

در ادامه بازی‌های راند چهارم تنیس اپن استرالیا میلوش رائونیچ توانست حریف خود را شکست بدهد و به یک چهارم نهایی راه یابد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، امروز بازی‌های راند چهارم تنیس اپن استرالیا از سر گرفته شد. در مهم‌ترین این بازی‌ها میلوش رائونیچ کانادایی مقابل روبرتو باتیستا از اسپانیا قرار گرفت و با نتیجه سه بر یک پیروز شد.

رائونیچ ست اول این بازی را با نتیجه ۷-۹ از آن خود کرد. در راند دوم باتیستا با نتیجه ۶-۳ بازی را به سود خود بازگرداند اما در رائونیچ دو ست بعد با نتایج ۶-۴ و ۶-۱ به پیروزی رسید. رائونیچ در یک چهارم نهایی به مصاف برنده بازی رافائل نادال و گائل مونفیس می‌رود.

در دیگر بازی‌های صبح امروز دنیس استیومین ازبکستانی که نواک جووکوویچ را حذف کرده بود، شکست خورد و از ادامه مسابقه‌ها بازماند.

او با نتیجه سه بر یک مقابل گریگور دیمیتروف از بلغارستان شکست خورد. دیمیتروف در یک چهارم مقابل دیوید گوفین از بلژیک بازی می‌کند. در بازی‌های انفرادی زنان نیز امروز سرنا ویلیامز با نتیجه دو بر صفر باربورا استریکوا را شکست داد. جوهانا کوشای بریتانیایی نیز مقابل اکاترینا ماکرووا قرار گرفت و با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید. کونتا و ویلیامز در دور بعد با یکدیگر رقابت خواهند کرد. روز گذشته آنجلیک کربر تنیسور شماره یک جهان مقابل واندوگ شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید