گلایه علی جباری از کیانوش رستمی

سرمربی تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن گفت: وقتی قرارداد امضا می‌شود ورزشکار باید به تعهدش عمل کند، یا از همان اول بگوید نمی‌توانم بیایم و مربی بداند که باید چه کار کند و یا همراه تیم باشد.

لینک کوتاه کپی شد
جی پلاس، کیانوش رستمی ‌ملی پوش المپیکی وزنه برداری کشورمان که عضو تیم ذوب‌آهن هم هست قرار بود در جام باشگاه‌های آسیا برای این تیم وزنه بزند و در حالی که تیم امید زیادی به او داشت در این رقابت شرکت نکرد.

علی جباری سرمربی تیم وزنه برداری ذوب‌آهن گفته بود وزنه زدن کیانوش رستمی برای تیم دیگر فایده‌ای ندارد چون آن زمان که به او احتیاج داشتیم کمک نکرد بنابراین در مسابقات آینده از رستمی استفاده نمی‌کنیم، اما حالا شنیده شده که این وزنه بردار قرار است در دوهفته آخر لیگ روی تخته برود.

جبای در این خصوص گفت: مدیر عامل باشگاه تصمیم گرفته که رستمی در اختیار تیم باشد، بالاخره کیانوش ملی‌پوش است و آذری می‌خواهد از او حمایت کند بنابراین تصمیم گرفته شد در هفته چهارم و فینال لیگ وزنه بزند.

وی ادامه داد: البته من هنوز با کیانوش صحت نکردم اما سرپرست تیم که با او در ارتباط است گفت رستمی می‌خواهد درلیگ شرکت کند، من حتی به سرپرست گفتم بعید می‌دانم وزنه بزند اما مثل اینکه اعلام آمادگی کرده است.

سرمربی تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن عنوان کرد: جام باشگاه‌ها برای ما ارزشمند بود و دستمان خالی شده بود و رتبه سوم را کسب کردیم. احساس می‌کنم ترس از باختن بود که باعث شد رستمی شرکت نکند البته او در اردو تیم شرکت کرد و به رکورد مناسبی هم رسیده بود حتی اگر چند کیلو زیر رکورد خود در المپیک هم میزد باز هم عنوان بهتری به دست می‌آوردیم اما به خاطر وزنه‌برداران خارجی و اینکه می‌ترسید رکورد خوبی نزند کناره گیری کرد.

جباری در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید برای حضور رستمی در تیم باید شروطی بگذارید؟ گفت: مطمئن باشید وقتی مدیر عامل تصمیم گرفته کیانوش کنار تیم باشد شرایطی گذاشته و حتما باید جریمه نقدی پرداخت کند. حتی یک فوتبالیست هم که به تعهدات خود عمل نمی‌کند تنبیه می‌شود. ما با کیانوش رستمی 5 مسابقه و جام باشگاه‌ها قرارداد داشتیم اما وقتی او در جام باشگاه‌ها که رکورد این رقابت در هفته سوم لیگ هم ثبت شد شرکت نکرد به تعهد خود عمل نکرده است.

وی ادامه داد: در هفته دوم لیگ به خاطر خستگی المپیک به رستمی و سهراب مرادی اجازه دادیم استراحت کنند اما در مسابقات دیگر باید تیم را همراهی می‌کرد بنابراین به این راحتی نسیت که مدیر عامل بخواهد باز هم در تیم حضور داشته باشد بلکه به طور حتم شرایطی گذاشته و کمیته انضباطی مقدار جریمه را مشخص می‌کند.

سرمربی تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن تصریح کرد: وقتی قرارداد امضا می‌شود ورزشکار باید به تعهدش عمل کند، یا از همان اول بگوید نمی‌توانم بیایم و مربی بداند که باید چه کار کند و یا همراه تیم باشد. اکنون با بهداد سلیمی در نیم فصل قرارداد بستیم او گفت در هفته چهارم نمی‌تواند وزنه بزند اما درفینال حضور دارد بنابراین از همان اول شرایط را مشخص کرد و من می‌دانم که به جای بهداد در هفته چهارم لیگ از چه وزنه‌برداری استفاده کنم.

جباری عنوان کرد: لطمه بزرگی در جام باشگاه‌ها به تیم وارد شد و این تجربه‌ می‌شود که سال بعد خیلی چیزهای دیگر در قرارداد درج شود مثلا ذکر می‌کنیم اگر وزنه بردار در دو مسابقه شرکت نکند چقدر از قرارداد کسر می‌شود و یا اینکه اگر در جام باشگاه‌ها همراه تیم نباشد قرارداد چه مقدار کاهش می‌یابد؟

وی درپایان خاطرنشان کرد: باشگاه ذوب‌آهن از ملی‌پوشان حمایت می‌کند و همان طور که می‌بینید با بهداد سلیمی هم قرارداد امضا کردیم حتی بعد از المپیک باشگاه پاداش قابل ملاحظه‌ای به سهراب مرادی و کیانوش رستمی داد بنابراین هدف مدیرعامل باشگاه حمایت از قهرمانان است، امیدوارم این ملی‌پوشان قدر حمایت‌ها را بدانند و باشگاه را دلسرد نکنند که سال بعد هم تیم داری نکند چون جدا از اینکه خودشان ضرر می‌کنند و قراردادها ضعیف‌تر می‌شود بقیه وزنه برداران هم که از طریق ذوب‌آهن درآمدزایی دارند ضرر می‌کنند.
 

منبع: میزان

دیدگاه تان را بنویسید