اعلام اسامی تیم ملی تنیس با ویلچر در مسابقات مقدماتی جام جهانی

ترکیب تیم اعزامی به مسابقات مقدماتی جام جهانی از سوی کادر فنی اعلام شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، امیرحسین ابراهیمی، دبیر انجمن تنیس با ویلچر فدراسیون جانبازان و معلولان با اعلام این خبر گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی با حضور چهار تنیسور در رده سنی بزرگسالان و سه نفر در رده سنی جوانان در شهر تبریز برگزار شد که در پایان سه تنیسور انتخاب شدند.

وی افزود: براساس جوانگرایی تیم ملی، حسین ممی‌پور و مهدی طیبی در رده سنی بزرگسالان و مهدی جباری در رده سنی جوانان انتخاب شدند تا به مسابقات مقدماتی جام جهانی اعزام شوند.

ابراهیمی در خصوص اردوهای تیم ملی تنیس با ویلچر برای شرکت در این مسابقات اظهار داشت: سه بازیکن منتخب هم اکنون تمرینات خود را زیر نظر رضا کوجواری مربی تیم انجام می‌دهند و اردوهای رسمی تیم نیز از 15 بهمن ماه در شهر تبریز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مسابقات مقدماتی جام جهانی هشتم اسفندماه در کشور سریلانکا برگزار خواهد شد که تیم ما رقابت سختی دارد. از طرفی تیم‌های مالزی و پاکستان نیز در این مسابقات شرکت خواهند کرد که مسابقه سنگینی خواهیم داشت، اما امیدواریم بتوانیم سهمیه مسابقات جام جهانی را به‌دست آوریم. برای کسب سهمیه اعطایی نیز مذاکراتی را انجام می دهیم.

سرمربی تیم ملی تنیس با ویلچر که در این مسابقات به عنوان نماینده فدراسیون تیم را همراهی می‌کند، گفت: 16 تیم در مسابقات جام جهانی تنیس باویلچر شرکت خواهند کرد که 10 تیم به طور مستقیم جواز حضور در این رقابت‌ها را به‌دست می‌آورند. تیم میزبان یعنی ایتالیا و یک تیم گزینشی نیز از طرف فدراسیون جهانی حضور خواهند داشت. در حقیقیت رقابت اصلی میان چهار تیم از سه قاره است که تیم‌های برتر سه قاره آسیا، اروپا و آمریکا و یک تیم برتر به مسابقات راه می‌یابند. مسابقات جام جهانی نیز خردادماه سال آینده در کشور ایتالیا برگزار خواهد شد.

منبع: روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک

دیدگاه تان را بنویسید