سلطانی فر: بانوان با حجاب اسلامی در مسابقات بین‌المللی گلف می توانند شرکت کنند

وزیر ورزش و جوانان در دیدار با رییس فدراسیون گلف گفت: جایگاه این ورزش دربین مجامع بین‌المللی، جایگاه ویژه ای است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رئیس فدراسیون گلف در دیدار با سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به تشریح وضع موجود فدراسیون گلف، موفقیت‌های  کسب شده، پتانسیل های موجود و مشکلات این ورزش پرداخت. در ادامه سلطانی فر نیز ضمن بیان این مطلب که گلف ورزشی برای تمام سنین ۸ تا ۸۰ سال است و افراد با هر سنی می‌توانند به این ورزش بپردازند، خاطرنشان کرد: این قابلیت که این رشته را می‌توان به تمامی رده های سنی تعمیم داد از خصوصیات منحصر به فرد این ورزش است به ویژه‌ این که بانوان با پوشش اسلامی می‌توانند در عرصه های بین‌المللی این رشته رقابت کنند و تلاش فدراسیون در ارتقاء رنکینگ جهانی تلاش ارزشمندی است.

وی از اقبال بسیار بالای گلف در دنیا و در میان سایر کشورها به عنوان ورزشی دیپلماتیک یاد نمود و جایگاه آن دربین مجامع بین‌المللی را ویژه توصیف کرد.

در ادامه سعیدی رئیس فدراسیون گلف، گزارش مکتوب و مصوری از موقعیت زیر ساختی و فعالیت ۲۳ استان تحت پوشش فدراسیون و همچنین فعالیت چهار انجمن مینی گلف، وودبال، بهکاپ و کروکت ارائه نمود و چشم انداز این رشته را کسب سهمیه انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو توصیف کرد.

سلطانی فر نیز بیان داشت: امیدواریم شاهد دستاوردها و موفقیت بیشتر این رشته زیبا در کشور باشیم.

در پایان این دیدار سعیدی ضمن تشکر از نگاه مثبت وزیر ورزش نسبت به این فدراسیون و رشته مفرح گلف گفت: با حضور ثمر بخش شما در مسند وزارت ورزش و جوانان، افق روشنی برای این رشته می‌بینیم و حضور شما موجب دلگرمی فعالان این رشته شده که امیدواریم بتوانیم از فضای به وجود امده نهایت بهره را در راه پیشبرد اهداف گلف کشور ببریم.

منبع:  روابط عمومی فدراسیون گلف

دیدگاه تان را بنویسید