سلطانی فر: عابدینی پاداش مدال برنز را می گیرد

وزیر ورزش و جوانان با حضور در اردوی تیم ملی شمشیربازی گفت: پاداش مدال برنز برای تلاش‌های ارزنده مجتبی عابدینی در رقابت‌های المپیک ریو در نظر گرفته‌ایم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مسعود سلطانی‌فر اظهار داشت: از شمشیربازی برای المپیک آینده انتظار مدال دارم، تلاش‌های عابدینی در المپیک ریو نشان از شایستگی شمشیربازان ایرانی برای رسیدن به سکوی المپیک است.

وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از زحمات همه شمشیربازان عنوان کرد: پاداش مدال برنز برای تلاش‌های ارزنده مجتبی عابدینی در رقابت‌های المپیک ریو در نظر گرفته‌ایم.

سلطانی‌فر همچنین از رئیس فدراسیون شمشیربازی خواست تا بیشترین توجه را به دختران شمشیرباز ایران برای موفقیت، هم‌پای پسران در رقابت‌های آسیایی و جهانی داشته باشد.

در این بازدید فضل‌الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی گزارشی از وضعیت ملی‌پوشان شمشیربازی در سلاح‌های مختلف به خصوص تیمی که قرار است به مسابقات جام جهانی پادوای ایتالیا اعزام شود، ارائه کرد.

همچنین پیمان فخری، سرمربی تیم ملی شمشیربازی ایران در گزارشی به سلطانی‌فر از آمادگی شمشیربازان ایران و هدف‌گذاری روی جوانان برای کسب مدال در المپیک 2020 خبر داد.

فخری به وزیر ورزش و جوانان گفت: ما در مسابقات جام جهانی پادوای ایتالیا برای مدال به میدان می‌رویم و ان‌شاءالله با دست پر به کشور بازمی‌گردیم.

منبع: پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان

 

دیدگاه تان را بنویسید