واکنش سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی به عدم حضور المپیکی ها در اردو

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در حالی آغاز شد که ملی پوشان المپیکی با عدم حضور در خانه کشتی، عدم تمایل خود برای همکاری با کادر فنی جدید نشان دادند.

لینک کوتاه کپی شد

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در حالی آغاز شد که ملی پوشان المپیکی با عدم حضور در خانه کشتی، صراحتا عدم تمایل خود برای ادامه دوران قهرمانی و همکاری با کادر فنی جدید را اثبات کردند.

محمد دلیریان سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی در واکنش به عدم حضور ملی پوشان المپیکی در اردو گفت: ما بدون آنها هم باید در میادین پیش رو بهترین عملکرد را داشته باشیم.

دلیریان با بیان اینکه سرمربی تیم ملی برای المپیکی‌ها حرمت قائل شد و آنها را به اردو دعوت کرد، گفت: علی اشکانی همواره از همان ابتدای قبول مسئولیت سعی کرد تا تمامی فرنگی کاران را گردهم آورد و در این میان همیشه به نفرات المپیکی توجه ویژه ای داشت. او حتی بعد از چندین دعوت غیر رسمی، این بار آنها را بطور رسمی به اردو دعوت کرد که دوباره با بی‌توجهی و عدم حضور آنها در خانه کشتی مواجه شد.

وی با اشاره به اینکه نمی توان کسی را به زور به اردوی تیم ملی آورد، گفت: برخی از المپیکی ها پیش از این بطور غیر مستقیم اظهار تمایل کرده بودند تا به اردو بیایند، اما به رغم دعوت رسمی ما این کار را نکردند. مطمئنا نمی توان کسی را به زور وادار به این کار کرد و ما طبق وظیفه و احترامی که برای آنان قائل بودیم بارها آنها را به انواع مختلف به اردو دعوت کردیم.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به اینکه این تیم بدون المپیکی ها هم محکوم به کسب موفقیت در میادین پیش رو است، افزود: شاید برخی از المپیکی ها فعلا ترجیح می دهند با توجه توان و شرایط سنی خود به اردو نیایند، اما مسلما ما بدون آنها هم باید از دیگر نفرات توانمند خودمان بهترین استفاده را ببریم چون محکوم به موفقیت هستیم.

دلیریان در پایان خاطر نشان کرد: کاری که باید برای المپپکی ها انجام می دادیم، انجام شد و به نظر من نباید بیش از این به این موضوع پرداخت. این داستان به عقیده من تمام شده و باید به فکر تجهیز و آماده سازی تیم ملی با نفرات حال حاضر برای مسابقات آتی باشیم.

 اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۷ تهران از عصر روز گذشته در خانه کشتی آغاز شد. این در حالی است که به رغم دعوت از حمید سوریان، امید نوروزی، سعید عبدولی و قاسم رضایی به عنوان فرنگی‌کاران المپیکی، آنها ترجیح دادند همچون دفعات قبل بدون هیچ توضیح و اظهار نظری به جمع اردونشینان ملحق نشوند.

منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید