نوسازی استادیوم آزادی پس از ۴۷ سال+ تصاویر

درحالی که بخش هایی از ورزشگاه آزادی رو به فرسودگی گذاشته، مسئولان این ورزشگاه بخش‌هایی از آن را بازسازی کردند تا حداقل برای لیگ قهرمانان آسیا آبروداری کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ورزشگاه آزادی که درحال حاضر از آن به عنوان استانداردترین ورزشگاه ایران یاد می شود (که البته با استانداردهای جهانی فاصله زیادی دارد) سالهاست گرد پیری را برچهره خود می بیند و مسئولان هم یکی پس از دیگری می آیند و می روند و اقدام مثبتی برای بازسازی آن انجام نمی دهند.

همین چند روز پیش بود که مسعود سلطانی فر بازدیدی از بخش های مختلف این ورزشگاه داشت تا در جریان آخرین وضعیت فیزیکی آن قرار بگیرد. این بازدید هم به دنبال دغدغه های حسن طباطبایی مدیر این مجموعه رخ داد که از زمان حضورش تلاش کرده این ورزشگاه ملی را آبرومندتر از قبل حفظ و نگهداری کند.

ورزشگاه آزادی که حدود ۴۷ سال از عمر آن می گذرد روزهای نگران کننده ای را سپری می کند و بخش های زیادی از آن دچار فرسودگی شده است و نیاز به بازسازی و ترمیم اساسی دارد. با این حال حسن طباطبایی از زمان حضورش تلاش کرده بخش های «جلوی چشم» این ورزشگاه که با آبروی فوتبال ایران در ارتباط است را سروسامان دهد.

یکی از بخش هایی که طبیعتا مقابل دید همه مهمانان داخلی و خارجی قرار دارد منطقه محل مصاحبه (میکسدزون) و محل رفت و آمد بازیکنان و کادر فنی تیم هاست که در راهروهای زیر سکوها قرار دارد. این منطقه سالهاست چهره ای زشت و ناشایست به خود گرفته و سیمان های روی دیوار آن ریخته و از سقف آن نیز آب چکه می کرد.

مسئولان ورزشگاه آزادی در بین تعطیلات نیم فصل دست به اقدامی شایسته و قابل تقدیر زدند و در آستانه شروع فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا بالاخره پس از ۴۷ سال بخش های مربوط به رفت و آمد تیم ها را سروسامان دادند و با بازسازی شیک و مرتب برای فوتبال ایران آبرو خریدند.

باید امیدوار بود که با همت مسئولان ورزشگاه آزادی، سازمان لیگ و نهادهای مرتبط وضعیت انجام گفتگو و مصاحبه های خبری در این ورزشگاه هم سروسامان بگیرد تا در لیگ قهرمانان آسیا شاهد نمایشی آبرومند از فوتبال ایران باشیم.

منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید