فرزند نیمار به تیم نونهالان بارسلونا پیوست

در چند ماه گذشته، باشگاه بارسلونا شرایطی را فراهم کرده است که کودکان بازیکنان و کارمندان این باشگاه بتوانند به تیم نونهالان این تیم بپیوندند تا از کودکی تحت تعلیم قرار بگیرند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیاگو مسی، بنجامین سوارز و میلان پیکه نخستین کودکانی بودند که به این تیم ملحق شدند و حالا فرزند نیمار نیز به این ۳  پیوسته است. تمرینات تیم نونهالان بارسلونا در زمینی نزدیک به مینی استادی-زمین تمرین تیم‌های پایه بارسلونا- در روزهای دوشنبه و پنجشنبه از ساعت ۵ تا ۶ بعد از ظهر برگزار می‌شود و این کودکان به کمک بازی و تمرینات مختلف اصول پایه فوتبال را آموزش می‌بینند. قسمت عمده این تمرینات مربوط به پاسکاری و استوپ توپ است هرچند که آن‌ها در این سن تحرک و جابجایی لازم را در زمان ارسال پاس نخواهند داشت.

مردم و هواداران اجازه حضور در این جلسات تمرینی را نخواهند داشت و تنها پدر و مادر این کودکان اجازه دارند تا در جلسات تمرینی حاضر شوند، با این حال جرارد پیکه، انتونلا روکوزو(نامزد مسی) و سوفیا سوارز تا به حال در تمامی جلسات تمرینی حاضر بوده اند و لیونل مسی و لوییز سوارز هم در برخی از این جلسات حاضر شده‌اند. در آخرین جلسه تمرینی این تیم، نیمار به همراه برخی از دوستانش نیز حاضر شد تا از نزدیک شرایط فرزندش را دنبال کند.

هر چند که در حال حاضر بسیار زود است که در خصوص آینده این کودکان نظر داد اما تا به حال تنها بنجامین سوارز موفق شده است بارقه هایی امیدی از خود نشان بدهد، به نظر می‌رسد او بخشی از توانایی‌های پدرش را به ارث برده است.

منبع: وبسایت برنامه نود

دیدگاه تان را بنویسید