سیاه جامگان به "بارثاوا" تغییر نام می دهد؟

مسئولان تیم فوتبال سیاه جامگان قصد دارند در نیم فصل دوم لیگ برتر اسم تیم شان را به "بارثاوا" تغییر دهند.

لینک کوتاه کپی شد
جی پلاس، پس از این که در ابتدای فصل موضوع تغییرنام باشگاه سیاه‌جامگان به وجود آمد، مدیران این باشگاه نام «مشهد» را برای تیم خود انتخاب کردند، اما اعتراضات مختلف درمورد قرار‌دادن نام مشهد بر روی یک تیم فوتبال و البته مخالفت کمیسیون ماده 5 اداره کل ورزش و جوانان استان باعث شد تا این تیم با همان نام قبلی خود یعنی سیاه‌جامگان در مسابقات حضور پیدا کند. 
 
اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی هنوز مجوز کمیسیون ماده ۵ را که مربوط به پروانه تاسیس باشگاه‌های ورزشی است، برای تیم مشکی و قرمز پوش مشهدی صادر نکرده و مسئولان اعلام کرده اند در صورتی که نام تیم سیاه جامگان تغییر کند،مجوز حرفه ای شدن این باشگاه صادر خواهد شد. 
  
همچنین شنیده می شود مسئولان تیم فوتبال سیاه جامگان قصد دارند در نیم فصل دوم لیگ برتر اسم تیم خود را به "بارثاوا" تغییر دهند،حال باید منتظر ماند و دید آیا مسئولان تیم مشکی و قرمز پوش مشهدی می توانند بالاخره پس از کش و قوس های فراوان اسم تیمشان را تغییر دهند یا خیر؟ 

برهمین اساس محمدرضا عباسی مالک تیم فوتبال سیاه جامگان درباره خبر واگذاری تیم به رحمان نادری بیان کرد: تیم قرار نیست واگذار شود  اما صحبت‌هایی با رحمان نادری برای پذیرفتن مدیرعاملی تیم شده بود که وی به دلیل مشغله کاری فراوان از حضور در تیم سیاه جامگان انصراف داد قرار است پسرم علی همچنان پست مدیرعاملی تیم را بر عهده داشته باشد.

وی ادامه داد: متاسفانه هنوز نتوانستیم کمیسیون ماده 5 را برای تیم دریافت کنیم و قرار است با اسم پیشنهادی جدید با نام "مشکی پوشان بارثاوا" که به اداره ورزش و جوانان پیشنهاد داده‌ایم پیش برویم و اگر این نام تصویب شود مراحل دریافت مجوز نیز تکمیل خواهد شد. 

مالک باشگاه سیاه جامگان درمورد تغییر نام تیم سیاه جامگان تصریح کرد:باید این سوال را از اداره کل ورزش و جوانان و مسئولان شهر بپرسید که چرا مجوز کمیسیون ماده 5 سیاه جامگان ابومسلم را نمی‌دهند به ما پیام دادند چنانچه اسم تیممان را تغییر ندهیم اجازه بازی در ورزشگاه ثامن را نخواهیم داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاه تان را بنویسید