برنامه رقابت‌های هندبال قهرمانی جهان 2017 فرانسه

بیست و پنجمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی جهان امشب با دیدار تیم‌های فرانسه و برزیل در سالن آکورنا پاریس آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رقابت‌های جهانی 2017 فرانسه از 22 دی‌ماه تا دهم بهمن‌ماه  و با حضور 24 تیم برتر از قاره‌های آسیا، آفریقا، آمریکا و اروپا و در چهار گروه شش تیمی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. این رقابت‌ها در هشت سالن و هشت شهر فرانسه از جمله پاریس، نانت، روئن، متز و دیگر شهرها برگزار می‌شود.

تیم‌های بحرین، ژاپن و عربستان نمایندگان قاره آسیا، تیم‌های آنگولا، مصر و تونس نمایندگاه قاره آفریقا، تیم‌های آرژانتین، برزیل و شیلی نمایندگان قاره آمریکا و تیم‌های کرواسی، آلمان، اسپانیا نمایندگان قاره اروپا هستند. این تیم‌ها سهمیه حضور در این رقابت‌ها را در رقابت‌های قهرمانی قاره خود کسب کردند. بلاروس، دانمارک، مجارستان، ایسلند، مقدونیه، روسیه، لهستان، اسلوونی و سوئد نیز تیم‌هایی هستند که از طریق مسابقات انتخابی موفق به حضور در این رقابت‌ها هستند. فرانسه قهرمان دوره قبل و به عنوان میزبان مسابقات و قطر میزبان دوره قبل بازی‌های جهانی به صورت مستقیم کسب سهمیه کرده‌اند. نروژ نیز به دلیل پیشرفت در این رشته در سال‌های اخیر سهمیه وایلد کارت را دریافت کرد. تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهان پنجم شد و شانس حضور در این رقابت‌ها را از دست داد.

۱۶ کوبل داوری از کشورهای آرژانتین، فرانسه، آلمان، تونس، ایران، اسپانیا، دانمارک، کره جنوبی، مقدونیه، مونته نگرو، سوئد، لیتوانی، چک، اسلوونی و لاتویا برای قضاوت رقابت‌های جهانی فرانسه این دیدارها را قضاوت خواهد کرد. مجید کلاهدوزان و علیرضا موسویان کوبل داوری ایرانی هستند که برای قضاوت در این رقابت‌ها دعوت به همکاری شده‌اند
 

**گروه بندی تیم‌های حاضر در رقابت‌های جهانی فرانسه 2017:
گروه A: فرانسه، لهستان، روسیه، برزیل، ژاپن، نروژ
گروه B : اسپانیا، اسلوونی، مقدونیه، ایسلند، تونس، آنگولا
گروه C: آلمان، کرواسی، بلاروس، مجارستان، شیلی، عربستان
گروه D: قطر، دانمارک، سوئد، مصر، بحرین، آرژانتین 

 

دیدگاه تان را بنویسید