حسین‌خانی: هدفم طلای جهان در سال ۲۰۱۷ است

دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان با بیان اینکه هدفش طلای رقابت‌های جهانی ۲۰۱۷ است گفت: پیش از آن به دنبال این هستم که بهترین نمایش را در جام جهانی تهران داشته باشم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مصطفی حسین خانی درباره حضور در تمرینات تیم ملی کشتی آزاد و برنامه‌هایش اظهار کرد: تمرینات بسیار سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و انشاءالله با ادامه این روند بتوانیم حضور بسیار خوبی در مسابقات پیش رو داشته باشیم.

دارنده مدال برنز جهان با بیان اینکه در جام تختی به روی تشک نخواهد رفت افزود: به دلیل حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان از حضور در جام تختی معاف هستم چرا که پس از ۳ ماه تمرینات سخت و پرفشار باید مدتی استراحت می‌کردم تا دوباره تمریناتم را در اردوی تیم ملی از سر بگیرم.

وی با اشاره به اینکه قرار است در جام جهانی کشتی آزاد برای ایران کشتی بگیرد گفت: جام جهانی در ایران برگزار می‌شود و ما باید با حمایت خوب تماشاگران از ۵ عنوان قهرمانی پیاپی خود دفاع کنیم. با تمام توان در این رقابت‌ها حاضر می‌شویم تا به بهترین نتیجه و کسب ششمین عنوان قهرمانی برسیم.

حسین‌خانی درباره کسب مدال برنز در رقابت‌های قهرمانی جهان خاطرنشان کرد: برای خوشرنگ ترین مدال به بوداپست رفته بودم اما متاسفانه مصدومیت شدید از ناحیه چشم باعث شد نتوانم مقابل حریف روس با تمرکز کافی کشتی بگیرم. نمی‌خواهم بهانه‌جویی کنم اما واقعا این آسیب‌دیدگی سهم بسزایی در شکستم مقابل حریف روس داشت البته معتقدم تاکتیکم مقابل این حریف اشتباه بود که باعث شد از همان ابتدای مبارزه کار از دستم خارج شود.

دارنده مدال طلای آسیا با بیان اینکه هدفش کسب دوبنده تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی فرانسه و رسیدن به خوشرنگ‌ترین مدال جهان است افزود: هدف اولم کسب موفقیت در رقابت‌های جام جهانی تهران و ارائه بهترین نمایش است پس از آن نیز به فکر موفقیت در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی و رسیدن به خوشرنگ‌ترین مدال در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ فرانسه است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به حضور در المپیک ۲۰۲۰ نیز فکر می کند یا خیر گفت: از الان خیلی زود است بخواهیم درباره المپیک صحبت کنیم. باید پله به پله جلو بروم در غیر اینصورت از رسیدن به اهداف نزدیک دور خواهم شد.

حسین‌خانی در پاسخ به این سوال که آیا طلب او و چند آزادکار دیگر از هیات کشتی استان همدان بابت حضور در رقابت‌های لیگ سال گذشته وصول شده است یا خیر خاطرنشان کرد: متاسفانه مسئولان هیات کشتی همدان هیچ اهمیتی به این موضوع نمی‌دهند و چک‌هایی را که به من و چند کشتی‌گیر داده اند هنوز بعد از گذشت ۱۵ ماه وصول نکرده‌اند. ما برای تیم شورای شهر همدان در مهرماه سال ۹۴ کشتی گرفتیم و چک‌هایمان را نیز از هیات کشتی همدان دریافت کردیم. قبل از شروع لیگ، رییس هیات کشتی به ما اعلام کرد پول قرارداد در حساب هیات است و بلافاصله پس از پایان مسابقات آن را دریافت خواهیم کرد اما نمی دانم چرا با وجود گذشت ۱۵ ماه هیچ اقدامی برای دادن پول ما نمی‌کنند؟

وی درباره مبلغ قرارداد خود و دیگر کشتی گیران با هیات کشتی استان همدان گفت: متاسفانه این مبلغ به قدری ناچیز است که اصلا درست نیست ما چندوقت یکبار بخواهیم درباره آن مصاحبه کنیم. طلب من ۱۲ میلیون تومان است که بیشترین مبلغ قرارداد تیم شورای شهر همدان به حساب می‌آید. چند کشتی‌گیر دیگر نیز برای این تیم کشتی گرفتند که به دنبال طلبشان هستند و کل طلب ما از هیات کشتی همدان به ۵۰ میلیون تومان هم نمی‌رسد. از اینکه مسئولین هیات کشتی تا این حد نسبت به این موضوع بی تفاوت هستند و هیچ اهمیتی به درخواست ما نمی‌دهند واقعا برایشان متاسفم.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید