آخرین وضعیت روزبه چشمی برای بازگشت به ترکیب آبی‌ها

روزبه چشمی بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت بعد از جراحی، این روزها حضوری فعال در تمرینات آبی پوشان دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، روزبه چشمی بعد از پشت سر گذاشتن یک مصدومیت سخت و دوران نقاهت بعد از آسیب دیدگی و جراحی، مدتی است که هر روز در تمرینات استقلال حضور می‌یابد و پا به پای دیگر آبی پوشان تمرین می‌کند. 

در مورد آخرین وضعیت این بازیکن باید گفت وی از ناحیه‌ای که تحت عمل جراحی قرار گرفته کوچکترین مشکلی ندارد و حتی عضله‌های پیرامون زانوی وی نیز کاملا ترمیم شده است. هافبک استقلال چندی است در تمرینات گروهی حضوری فعال دارد و بدون مشکل با دیگر هم تیمی هایش تمرین می‌کند. اما با همه این وجود گفته می‌شود وی هفته‌های شانزدهم و هفدهم را نیز به احتمال زیاد از دست خواهد داد.

البته باید گفت چشمی نه تنها بابت بهبودی زانوی عمل شده، بلکه حتی بابت آمادگی بدنی نیز مشکلی ندارد و از این حیث نیز بدنش از دیگر بازیکنان استقلال عقب نیست. تنها موردی که باعث می‌شود روزبه دو هفته از نیم فصل اول را از دست بدهد، ایجاد هماهنگی‌های لازم عصب و عضله در پاهای چشمی و مانوس شدن پای وی با توپ است. 

از آنجایی که پای روزبه چشمی مدت زیادی به توپ نخورده، طبیعی است که هماهنگی عصب و عضله بین پاهای او و توپ به زمان بیشتری نیاز دارد. تنها دلیل غیبت احتمالی وی در هفته های شانزدهم و هفدهم نیز همین است.

تیم استقلال در هفته شانزدهم لیگ برتر روز پنجشنبه ۲۳ دی و از ساعت ۱۶:۳۵ میهمان تیم نفت تهران است. 

منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید