عابدینی پس از جلسه با تاج:

استعفای کی روش مورد موافقت قرار نگرفت

امیر عابدینی گفت: تا آنجایی که اطلاع دارم قرار است در جلسه هیئت رئیسه با استعفای کی‌روش مخالفت شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، امیر عابدینی در پایان جلسه با تاج اظهار کرد: مسئولیتی در تیم ملی ندارم اما تا آنجایی که اطلاع دارم قرار است در جلسه هیئت رئیسه با استعفای کی‌روش مخالفت شود.

وی در ادامه عنوان کرد: همچنین قرار است در جلسه‌ای بین کی‌روش و مربیان باشگاه‌ها به خصوص برانکو اختلافات به وجود آمده حل شود.

عابدینی درباره اظهارات پیروانی علیه وی تصریح کرد: در این مدت اکثر مربیان لیگ برتر درباره تیم ملی موضع گرفتند،همچنین تیم ملی متعلق به یک فرد نیست و همه ملت ایران سهمی از تیم ملی دارند هر کس می‌تواند نظرش را در مورد تیم ملی بدهد،همچنین پیروانی باید جایگاه خود را بداند و در چهارچوب موازین اخلاقی حرف بزند. همه باید به دنبال وفاق ملی باشند و از حاشیه‌ دوری گزینند.

سرپرست اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره زمان بازگشت کی‌روش به ایران گفت: این موضوع بستگی به اراده فدراسیون فوتبال بر حل اختلافات دارد. به هر حال مسئولان قرار است اقداماتی در جهت وفاق ملی بین مربیان ایجاد کند.

وی درباره اختلاف چند مربی با کی‌روش عنوان کرد: افرادی که خواهان سکوت من هستند اکنون باید جواب این سوال را بدهند. برخی از افراد در زمان مسئولیتشان نتوانستند کار خود را به درستی انجام بدهند و همین موضوع مشکلاتی را برای تیم ملی به وجود آورد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم شرایط برای وفاق ملی ایجاد شود تا اختلافات بین کی‌روش و برانکو هم حل شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاه تان را بنویسید