رکورد فوق‌العاده رئال‌مادرید در غیاب رونالدو

تیم تحت‌هدایت زیدان بدون فوق‌ستاره پرتغالی‌اش رکوردهای خوبی از خود بر جای گذاشته است.

لینک کوتاه کپی شد

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالدو شب گذشته (چهارشنبه) در دیدار رئال‌مادرید مقابل سویا در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا غایب بود و زین‌الدین زیدان به او استراحت داد، اما کهکشانی‌ها جای خالی فوق‌ستاره خود را به خوبی پر کردند و با نتیجه 3 بر صفر شاگردان خورخه سامپائولی را شکست دادند. رئال در این بازی گرث بیل و لوکاس واسکز را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و به بنزما همانند کریس استراحت داده شد.

سایت آمار و داده‌های «اوپتا» آماری را منتشر کرده که بر این اساس تیم تحت‌هدایت زیدان در بازی‌هایی که فوق‌ستاره پرتغالی‌اش را به دلیل مصدومیت یا استراحت در اختیار نداشته، نه‌تنها ضعیف ظاهر نشده، بلکه فوق‌العاده کار کرده است. رئال‌مادرید تحت‌هدایت زیدان در 11 بازی که کریستیانوی 31 ساله را در اختیار نداشته، 10 پیروزی و یک تساوی به دست آورده و این یعنی ثبت رکورد پیروزی 90.9 درصد. کهکشانی‌ها همچنین بدون رونالدو در هر بازی به طور میانگین سه گل به ثمر رسانده‌اند.

بهترین بازیکن جهان در سال 2016 به انتخاب «فرانس فوتبال» در بازی بعدازظهر شنبه تیمش برابر گرانادا در رقابت‌های لالیگا به ترکیب تیمش بازخواهد گشت و این را زین‌الدین زیدان پس از بازی با سویا تأیید کرد.

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید